بازدید این صفحه: 414

کشف دو کیلو و ۸۷۵ گرم هروئین از جعبه موتورسیکلت پیتزافروشی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف دو کیلو و ۸۷۵ گرم هروئین در جعبه‌ی پیک موتوری پیتزافروشی در شهرستان خرم‎آباد خبر داد.

سرهنگ «فرخی» در این‎باره، افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر استان از فعالیت یک باند سوداگر مرگ که در پوشش پیتزا فروشی نسبت به خرید و فروش مواد مخدر اقدام می‎کردند، اطلاع یافتند.

وی اظهار کرد: مأموران با کارهای اطلاعاتی محل مورد نظر را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه با توقیف موتورسیکلت مربوطه سه سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از جعبه موتورسیکلت پیتزافروش دو کیلو و ۸۷۵ گرم هروئین کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان تصریح کرد: مأموران مواد مخدر استان با همکاری مأموران شهرستان‎های کوهدشت و پلدختر در محور «زانوگه – بابازید» با توقیف یک‎دستگاه پژو پارس و دستگیری سه قاچاقچی ۱۰ کیلو تریاک کشف کردند.

فرخی خاطرنشان کرد: هم‌چنین در عملیاتی دیگر با همکاری مأموران مواد مخدر شهرستان دورود با توقیف یک‎دستگاه خودرو لیفان و دستگیری سه سوداگر مرگ دو کیلو تریک کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سه دستگاه وسیله نقلیه و ۹ سوداگران مرگ همراه ۱۴ کیلو و ۸۷۵ گرم موادمخدر مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

.

.

.

.

.

.

منبع : ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *