بازدید این صفحه: 454
سیل

امدادرسانی به ۳۹۰ تن و اسکان اضطراری ۲۲۵ نفر در شهرستان های مختلف

 حسین درویشی با اشاره به اجرای عملیات امدادرسانی به سیل و آبگرفتگی در پنج استان کشور تا ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز، اظهارداشت: البرز، زنجان، خراسان شمالی، گلستان و چهارمحال و بختیاری استان های متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند که شهرستان های کرج، زنجان، کوهرنگ، بجنورد، اسفراین، مانه، گرگان، آزادشهر، بندرگز و علی آباد را شامل می شوند.

وی ادامه اد: علاوه بر آن ۱۲ روستا در سراسر کشور نیز متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده اند که امدادرسانی از سوی سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر به تمامی نقاط روستایی و شهری صورت گرفته است.

امدادرسانی به ۳۹۰ تن و اسکان اضطراری ۲۲۵ نفر در شهرستان های مختلف

معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه تا ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز (پنجشنبه)به ۳۹۰ نفر از متاثران از سیل و آبگرفتگی امدادرسانی شده، ۲۲۵ تن در بندر گز، آزادشهر و علی آباد اسکان داده شده است و ۳۸ تن نیز توسط نجاتگران هلال احمر نجات و به مناطق امن انتقال داده شده و تخلیه آب از ۱۴ واحد مسکونی نیز صورت گرفته است.

به گفته وی، ۴۰ تیم عملیاتی متشکل از ۱۳۰ نجاتگر برای ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی به مناطق متاثر از سیل و آبگرفتگی اعزام شده اند.

با نگاهی به ایلنا

/مریض خونه/

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *