بازدید این صفحه: 338

۲۰سال زمان برای اتمام ۲۶۷ بیمارستان نیمه تمام در کشور

۲۰سال زمان برای اتمام ۲۶۷ بیمارستان نیمه تمام در کشور

 دکتر سیدمحمد هادی ایازی قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت‌های اجتماعی گفت: ۲۶۷ بیمارستان نیمه تمام در کشور وجود دارد که انتظار می‌رود با مشارکت خیرین بتوانیم در کمترین زمان آنها را به بهره‌برداری برسانیم.

 دکتر سیدمحمد هادی ایازی افزود: با وضعیت اعتباری موجود برای بهره برداری از این بیمارستان ها ۲۰ سال زمان نیاز است.

وی گفت: درحوزه زیرساخت های نظام سلامت با کمبودهای عدیده ای مواجه هستیم که امیدواریم با کمک خیرین در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات این بخش باشیم.

ایازی بیان داشت: انتظار می رود با مشارکت خیرین بتوانیم بیمارستان های نیمه تمام را در کمترین زمان به بهره برداری برسانیم.

20سال زمان برای اتمام 267 بیمارستان نیمه تمام در کشور

20سال زمان برای اتمام ۲۶۷ بیمارستان نیمه تمام در کشور

ساخت بیمارستان یکی از مشارکت هایی است که با حضور دراین جمع علاوه بر رسیدن به عقوبت اخروی سبب رفع مشکلات بسیاری که به دلیل کمبود بیمارستان رخ میدهد ؛ میشود.

مشکلاتی که در گذشته نه چندان دور و  روز های آینده با آن روبرو بوده و هستیم ؛ چون جان باختن مادرانی که به دلیل دوری مسافت هنگام زایمان در مسیر جان خود را از دست داده اند و یا مجروحان تصادفی که به علت در دسترس نبودن بیمارستان و امکانات کافی جان به جان آفرین تسلیم میکنند.

20سال زمان برای اتمام 267 بیمارستان نیمه تمام در کشور

20سال زمان برای اتمام ۲۶۷ بیمارستان نیمه تمام در کشور

این در حالی است که در بسیاری از روستاهای نواحی دور کشور حتی مرکز درمانگاهی نیز برای رفع مشکلات وجود ندارد.در طی سالهای اخیر توجه ویژه ای به بخش سلامت و درمان شده که قابل توجه بوده و سزاوار اهمیت بیشتر است چرا که نیروی کار سالم برای جامعه مهم و ارزشمند است.و نیروی ازکار افتاده نه تنها سبب سود جامعه نیست بلکه هزینه های هنگفتی را به جامعه تحمیل میکند.

امید است سلامت جامعه در اولیت همیشگی دولت قرار بگیرد و با کمک خیرین ، بیمارستان های ناتمام هرچه زودتر به بهره وری برسند.

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *