بازدید این صفحه: 720

پاسخ تست روانشناسی

پاسخ تست روانشناسی

 

 

 

 

 

 

پاسخ تست روانشناسی

پاسخ تست روانشناسی

امتیاز کمتر از ۲۵

شما فردی هستید که در برخورد  با زندگی بسیار با آرامش و اطمینان خاطر برخورد میکنید؛اگه دور از ادب نباشد باید بگوییم که شما در بعضی مسائل و مشکلات بسیار بی خیال و ساده لوحانه برخورد میکنید که این جزئی از شخصیت درونی شما است . شما نگرانی را تجربه میکنید اما خوشبختانه به راحتی با نگرانی هایتان کنار می آیید و به راحتی ترس و دلهره را از خود دور میکنید . در واقع شما فردی هستید که تا زمانی که دچار مشکل نشده اید با بی خیالی تمام به زندگی خود ادامه می دهید.

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

امتیاز بین ۲۶ تا ۳۹

آرامش زندگی شما در حد طبیعی و نرمال قرار دارد؛گرچه شما گاهی اوقات عرصه را برخود تنگ میبینید و دچار فشار روحی می شوید اما در نهایت زندگی شما روی خطی از آرامش قرار دارد .  مشکلات شما میتواند نشان دهنده ی خطر پیش روی شما باشد تنها کاری که شما باید انجام دهید آن است که خود را از نگرانی های بی مورد دور کنید و قدر زندگی چند روزه تان را بیشتر بدانید .

شما باید تلاش کنید آرامشتان را در مواقع حساس هم حفظ نمایید و از اضطراب و استرس خود بکاهید که این عامل مانع رسیدن شما به هدف میشود , بیشتر به دیگران اعتماد کنید تا بتوانید نتیجه مطلوب خود را بدست آورید .

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

امتیاز بین ۴۰ تا ۵۰

شما بیش از حد دچار اضطراب و استرس هستید و این اصلا برای ادامه مسیر زندگیتان مناسب نیست, تلاش کنید ذهن خود را از هرگونه مسائل بی اهمیت خالی نمایید نیازی نیست شما به هر دلیلی دچار تشویش و اضطراب شوید؛در مکان هایی حضور یابید که از تنش شما بکاهد و شما را به ارامش بیشتر برساند.

مشکلات و ناراحتی های شما قابل حل شدن هستند اما عمر تلف شده ی شما هرگز باز نخواهد گشت. بیشتر به فکر سلامتی تان باشید تا به آرامش روحی و جسمی مطلوب خود برسید.

پاسخ تست روانشناسی

پاسخ تست روانشناسی

منبع : مریض خونه

فروش طرح گلدوزی