بازدید این صفحه: 1236
درمان دیابت نوع یک با گیاه بوقناق -فواید مصرف گیاه بوقناق-درمان دیابت نوع یک-علت ابتلا به دیابت نوع یک-درمان قطعی دیابت

درمان دیابت نوع یک با گیاه بوقناق

درمان دیابت نوع یک با گیاه بوقناق

در این مبحث قصد به معرفی گیاهی داریم برای افراد مبتلا به دیابت نوع یک که به تنظیم قندخون کمک میکند.

گیاهان بسیاری برای درمان بیماری دیابت نوع ۱ وجود دارد که توسط محققان و دانشمندان خواص آنها مشخص شده است اما اینبار به معرفی گیاهی می پردازیم که لقب معجون درمان کنده را به آن داده اند . گیاه بوقناق می تواند در درمان بیماری دیابت نوع یک موثر باشد.

لازم به تذکر است که هرگز نباید حتی گیاهان دارویی را بی رویه و بدون تجویز پزشک مصرف کرد ،همانطور که می دانید گیاهان بسیاری وجود دارند که خواص درمانی دارند اما تنها پزشک می تواند اثرات مثبت یک گیاه برای شما را تشخیص دهد پس بهتر است قبل از هر کاری با پزشک خود مشورت کنید .
حامد اسکندری، محقق و گیاه‌شناس طب سنتی گفت :  در صورتی که گیاه “بوقناق” در شرایط خاص فرآوری گردد و دارای غلظت به خصوصی باشد، باعث سلول‌سازی در پانکراس می‌ گردد و از این طریق باعث درمان دیابت در افراد درگیر دیابت  می‌شود.

درمان دیابت نوع یک با گیاه بوقناق

درمان دیابت نوع یک با گیاه بوقناق

حامد اسکندری خاطر نشان کرد:  مدت درمان بسته به شرایط جسمانی، مزاج و نوع دیابت فرد مبتلا دارد که معمولا، از ۶ الی ۸ ماه ممکن است، طول بکشد.
اسکندری محقق طب سنتی در ادامه گفت : افراد مبتلا به دیابت نوع یک در کنار مصرف معجون بوقناق باید از مکمل‌های گیاهی دیگری نیز استفاده نمایند  و همینطور دیابتی‌های نوع ۲ نیز در یک ماه پایانی دوره درمان برای پاکسازی اثرات داروهای شیمیایی و سرعت در روند بهبود باید از این مکمل‌ها استفاده کنند.
اسکندری در بخش پایان اضحار کرد: نکته حائض اهمیت در درمان قطعی دیابت، رژیم‌غذایی و رعایت نکات غذایی است که توسط متخصص تجویز می‌گردد، چون در صورت عدم رعایت رژیم غذایی مورد نیاز، درمان صورت نمی‌ پذیرد.

درمان دیابت نوع یک با گیاه بوقناق

درمان دیابت نوع یک با گیاه بوقناق

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

فروش طرح گلدوزی
  1. مینا احمدی

    آقای دکتر اسکندری بهترین حکیمی که دیابت رو تونسته درمان کنه من خواهرم رو پیش ایشان بردم الان درمان کامل شده و راحت راحت خدا خیرش بده همیشه سلامت باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *