بازدید این صفحه: 1090
سکسکه عاملی برای سکته قلبی ,علت ابتلا به سکسه,روش های درمان سکسکه,علت علمی ابتلا به سکسکه,علامت های ابتلا به سکته قلبی,راه های بهبود سکسکه

سکسکه عاملی برای سکته قلبی

سکسکه عاملی برای سکته قلبی

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام صحبت کردن خصوصا در جمع رسمی دچار سکسکه شده باشید و قطعا این موضوع برای شما بسیار خجالت آور بوده است . شما مطمئنا دست به دامن بسیاری از شیوه هایی چون نگه داشتن نفس،آب خوردن و یا ترسانده شدن توسط دیگران شده اید و در اغلب موارد هم موفق به قطع سکسکه نشده اید.

بدن انسان به گونه توسط خداوند طراحی شده که قبل از بروز مشکلی حاد به شما به گونه ای خاص هشدار دهد.سکسکه هم می تواند نشانه ی یک مشکل بزرگتری باشد.بر طبق مطالعات انجام گرفته سکسکه می تواند یکی از علامت های ابتلا به سکته قلبی باشد بر همین اساس اگر علائم دیگری همچون تنگی نفس و درد هنگام سکسکه داشتید سریعا به پزشک مراجعه کنید.

رایج ترین علت های ابتلا به سکسکه مشکلات مربوط به معده و مری می باشد.علاوه بر موارد ذکر شده امکان دارد سکسکه  بر اثر شوک عصبی و تحریک اعصاب نیز به وجود بیاید.

سکسکه عاملی برای سکته قلبی

سکسکه عاملی برای سکته قلبی

سکسکه زمانی اتفاق میفتد که عضلات دیافراگم منقبض می‌شود و موجب نوعی وقفه در تنفس می‌شود. دیافراگم از طریق برخی سلول‌های عصبی کنترل می‌شود که می تواند از طریق هیجان، داروها یا برخی تغییرات در شکم بعد از غذا خوردن تحت تاثیر قرار گیرد و تحریک شود.

شما زمانی دچار سکسکه می شوید که عضلات دیافراگم منقبض می‌شوند و موجب نوعی وقفه در تنفس می‌گردد.دیافراگم از طریق برخی سلول‌های عصبی تحت کنترل است ؛ که می تواند از طریق هیجان، داروها یا بعضی تغییرات در شکم بعد از غذا خوردن تحت تاثیر قرار گیرد و تحریک شود .

شاید برایتان سوال پیش بیاید که زمانی که دچار سکسکه هستید با نگه داشتن نفس خود می توانید سکسکه خود را کنترل کنید آیا این راهی برای کنترل سکسکه نیست ؟

بله درست است گاهی به دلیل حبس نفس میزان کربن دی اکسید در ریه ها بالا رفته و دیافراگم را آرام میکند.اصولا سکسکه زمان کوتاهی طول میکشد تا بهبود یابد اما اگر سکسه شما بیشتر از ۴۴دقیقه به طول انجامید لازم است حتما به پزشک مراجعه نمایید.

 

سکسکه عاملی برای سکته قلبی

سکسکه عاملی برای سکته قلبی

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *