بازدید این صفحه: 1086
درمان زگیل با مواد طبیعی ,درمان زگیل با چای سبز,درمان زگیل با آلوئه ورا,رمان زگیل با ریحان,درمان زگیل با قاصدک,خواص روغن درخت چای,درمان زگیل با آب آناناس

درمان زگیل با مواد طبیعی

درمان زگیل با مواد طبیعی

 

زگیل ضایعه پوستی موضعی می باشد که از طریق ویروسی از خانواده پاپیلوویروس انسانی (HPV) ایجاد میگردد. شاید به نظر برسد که زگیل مسری می باشد اما اغلب تنها اعضای یک خانواده را درگیر می کند. افزون بر این در بیشتر مواقع فقط در یک بخش بدن دیده می شود.

آلوئه ورا

برای درمان زگیل های شایع ازآلوئه ورا  استفاده می شود. این گیاه با خاصیت ضد باکتری، ضد ویروسی یا ضد عفونی کننده می تواند مقاومت ویروس را بشکند.پیش ازاستفاده آن را خوب تمیز کنید سپس ژل را به طورمستقیم روی زگیل بمالید و با باند بپوشانید. اجازه دهید تا خشک شود و سپس با آب ولرم بشویید.

چای سبز

چای سبز دارای منافع بسیاری می باشد . چای سبز لکه ها را از بین می برد ودر صورت استفاده مداوم موجب شادابی پوست می گردد. این گیاه می تواند زگیل ایجاد شده توسط باکتری را از بین ببرد. چای سبز خاصیت ضدالتهابی دارد ومواد سمی را ازبدن پاکسازی می کند. برای نتیجه گرفتن هر بار چند قطره از آن را روی پوست بریزید.

درمان زگیل با مواد طبیعی

درمان زگیل با مواد طبیعی

قاصدک

در صورت استفاده منظم ازساقه ، ریشه و برگ های این گیاه می توان زگیل را از بین برد و درمان کرد . صمغ سفید رنگ و چسبناک را در قسمت های موثر بمالید.

ریحان

ریحان یکی از بهترین مواد برای درمان زگیل می باشد . ریحان دارای ترکیبات ضد ویروسی است و می تواند ویروسHPV ایجاد کننده زگیل را از بین ببرد. برای درمان زگیل، برگ ریحان را له نمایید ودر اطراف زگیل بمالید و بعد از نیم ساعت آن را با آب ولرم بشویید.

آب آناناس

این گیاه یک انتخاب عالی و آسان می باشد . روزی دو بار آب آناناس تازه و طبیعی را اطراف زگیل بریزید و بگذارید تقریبا ۱۰ دقیقه بماند. سعی کنید با قسمت های دیگر تماس پیدا نکند.

روغن درخت چای

این روغن قابلیت درمان پوست را در شرایط گوناگون دارد. یک یا دو قطره از آن روی زگیل بریزید و آن را با باندبپوشانید. البته بهتر است اول روغن را با آب رقیق کنید.

درمان زگیل با مواد طبیعی

درمان زگیل با مواد طبیعی

منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *