بازدید این صفحه: 985
اسامی دستمال کاغذی های تقلبی

دستمال کاغذی با نام تجاری مارک را نخرید

دستمال کاغذی با نام تجاری مارک را نخرید

به گفته مرتضی رهنما مدیرکل استاندارد فارس، ۱۶ هزار جعبه بزرگ دستمال کاغذی با نشان تجاری تقلبی مارک (Mark) در شیراز کشف و ضبط شده است. همچنین وی از مردم خواست که از خرید این کالای غیراستاندارد خودداری نمایند.

رهنما افزود: این دستمال کاغذی با جعل علامت استاندارد و آدرس تقلبی مشهد شهرک صنعتی چناران و با یک شماره تلفن غیرمعتبر به بازار مصرف عرضه شده بود.

مدیرکل استاندارد فارس اظهار کرد: غیراستاندارد و تقلبی بودن این دستمال کاغذی از ظاهر این دستمال ها که لکه های سیاه فراوانی بر روی آنها است و نیز کیفیت نامناسب این دستمال ها مشخص است.

اسامی دستمال کاغذی های تقلبی

اسامی دستمال کاغذی های تقلبی

وی گفت: مصرف کنندگان با ارسال کد ۱۰رقمی استاندارد که زیر علامت استاندارد درج شده بر روی این دستمال کاغذی درج شده است به سامانه سازمان ملی استاندارد یعنی ۱۰۰۰۱۵۱۷ متوجه تقلبی بودن این کالا می شوند.

رهنما اظهار کرد: توزیع کننده این دستمال به عنوان متخلف به مراجع قضایی معرفی شد تا مشخص شود که این محصول غیراستاندارد کجا تولید شده است و مجرم اصلی کیست.

مدیرکل استاندارد فارس همچنین گفت: معدوم کردن ۱۶ هزار ۶ جعبه بزرگ دستمال کاغذی تقلبی کشف شده با این نشان تجاری غیرواقعی در دستور کار است.

منبع: ایرنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *