بازدید این صفحه: 1249
دکتر مهرداد نادریان

دکتر مهرداد نادریان

دکتر مهرداد نادریان

Dr Mehrdad Naderian

 

 

 

 

آدرس: استان تهران . شهر تهران . خیابان پاسداران، نبش بوستان یکم، پلاک ۲٠٧، واحد۹

تلفن: ٠۲۱۲۲٨٨٦٠٧۲

 

تخصص : متخصص گوش و حلق و بینی – جراحی پلاستیک و زیبایی 

 

 

 

 

 

اینجانب دکتر مهرداد نادریان در سال۱۳۴۷هجری شمسی در خانواده ای فرهنگی بدنیا آمدم. در سال ۱۳۶۵ با کسب رتبه نخست از دبیرستان فلسفی تهران دیپلم تجربی گرفتم. درسال ۱۳۷۲ دکترای پزشکی عمومی و در سال ۱۳۸۰ با کسب رتبه دوم در دانشگاه علوم پزشکی ایران موفق به اخذ بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن گردیدم.در سال ۲۰۰۴ پس از طی دوره تکمیلی در ایتالیا نزدا ستاد دکتر آگوستی و دکتر فارنتی موفق به دریافت گواهینامه جراحی لیزر در جراحی بینی و سینوس و زیبایی صورت گردیدم.

سپس نزد استاد دکتر بی یمر رییس جراحان پلاستیک آلمان دوره جراحی لیفت اندوسکپی ابرو و صورت را گذرانده و گواهینامه آنرا دریافت نمودم. فلوشیپ فوق تخصصی رینولوژی را بعنوان بالاترین دوره در زمینه جراحی بینی و سینوس را درسال ۱۳۸۶ در دانشگاه علوم پزشکی ایران گذرانده و موفق به اخذ مدرک فلوشیپ رینولوژی گردیدم.در سال ۲۰۰۹ به عنوان عضو رسمی در انجمن جراحان پلاستیک صورت اروپا پذیرفته شدم .

از سال ۱۳۷۶ تا به امروز در تمامی زمینه های جراحی گوش و حلق و بینی و سر و گردن فعالیت دارم ولی عمده فعالیت من در جراحی پلاستیک بینی و زیبایی صورت و جراحی سینوس میباشد. بعنوان استاد دانشگاه از سال۱۳۸۳ در دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران به آموزش دانشجویان پزشگی مشغول میباشم و تا کنون بعنوان استاد راهنمایی ۲۵ پایان نامه دکترا را بر عهده داشتم.

ارایه مقالات و سخنرانیهای متعدد در کنگرههای بین المللی از فعالیتهای دیگر من بوده است عمده این مقالات در حوزه جراحی پلاستیک بینی و جراحی زیبایی پلک و سینوس بوده است . همچنین دارای چندین مقاله چاپ شده در مجلات دانشگاهی با اعتبار بین المللی می باشم.

روزهای زوج هفته از ساعت ۴ تا ۸ بعد از ظهر در مطب میباشم و در بیمارستانهای فرمانیه نورافشار و مرکز جراحی شایان میرداماد عمل جراحی دارم.

 

 

 

 

دکی

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *