بازدید این صفحه: 869
تمیز کردن دندان ها

تمیز کردن دندان های زرد رنگ در خانه

تمیز کردن دندان های زرد رنگ در خانه

 

 

 

دندان های زرد شکایت رایج بسیاری از مصرف کنندگان نیکوتین است .این لکه ها می تواند مایه ی خجالت شود و یا می تواند شما را به خاطر فقدان اعتماد به نفس به زحمت بیندازد ، همچنین از سوی دیگر تاثیراتی مثل مشکلات بهداشت دهانی را به وجود آورد.

سفید کردن دندان هایتان در خانه

از خمیر دندان استفاده کنید . به داروخانه بروید و به دنبال خمیر دندانی بگردید که خواص مخصوص سفیدکنندگی دندان را تبلیغ کرده باشد .این خمیر دندان ها پیدایش قطعی لکه های ایجاد شده مثل لکه هایی که به علت استعمال دخانیات ایجاد می شود را کاهش می دهند. اغلب این خمیر دندان ها شامل مواد شیمیایی هستند که لکه ها را از بین می برند.

از دندان پزشک خود بپرسید چه نام تجاری را توصیه می کند و بدانید که قطعا خمیر دندان ها می توانند حساسیت دندان های شما را افزایش دهند .
مصرف نخ دندان و دهان شویه ها را در نظر بگیرید . علاوه بر خمیر دندان ها دیگرمحصولات می توانند به کاهش ظهور لکه های نیکوتین روی دندان هایتان کمک کنند . سفید کننده ی دندان بخرید و از دستورالعملی که روی بسته ی آن وجود دارد پیروی کنید. برای برطرف کردن لکه های زرد شما می توانید دهان شویه یا نخ دندانی را انتخاب و در زمان های خاصی استفاده کنید .

استفاده از عناصر طبیعی . در بسیاری از اقلامی که در خانه ی شماست – به خصوص در اشپزخانه تان – عوامل طبیعی سفید کننده وجود دارد. آب لیمو ترش مثل یک عامل سفید کننده ی طبیعی است و به وسیله ی آن دندان هایتان می تواند ظاهری براق و تمیز پیدا کند . کمی آب لیمو ترش را با آب مخلوط کنید و دهانتان را با این محلول شست و شو دهید .

تمیز کردن دندان ها

تمیز کردن دندان های زرد رنگ در خانه

همچنین شما می توانید به وسیله ی بکینگ پودر و توت فرنگی ها و تنها با خیساندن دو تا سه توت با ۱/۴ قاشق چای خوری بکینگ پودر خمیر درست کنید و از یک مسواک برای پوشاندن دندان هایتان با خمیر استفاده کنید . پس از ۵ دقیقه دهانتان را با آب بشویید . این جزء ترکیبی به شما کمک می کند تا ظاهر دندان های زرد خود را درخشان کنید.
از برخی غذا ها اجتناب کنید. مقدار زیاد قهوه و کولا و شراب قرمز می تواند رنگ رفتگی را که به وسیله ی مصرف نیکوتین اتفاق افتاده افزایش دهد پس بکوشیداز آن ها دوری کنید .

 از دهان شویه با هیدروژن پر اکسید استفاده کنید . یک محصول رایج خانگی دیگر که می تواند به درخشان شدن دندان های شما کمک کند هیدروژن پر اکسید است. مقدار کمی (کمتر از ۳۱/۱۰۳۵گرم) هیدروژن پر اکسید را با آب رقیق کنید و دهانتان را با آن بشویید . این محلول یک روش آسان برای کم کردن لکه های زرد است.
۵٫یک روش دیگر که باعث می شود دندان های شما ظاهری درخشان پیدا کنند نگهداری دهان شویه در دهان و سپس شروع به مسواک زدن دندان هایتان است . به طور خلاصه دندان هایتان را با دهان شویه مسواک بزنید . نتیجه نهایی شگفت آور است.

 صبور باشید . لکه های نیکوتین اغلب سخت تر از رنگ رفتگی غذایی یا دیگر رنگ رفتگی ها با فاکتور هایی مثل دارو یا مواد اصلی درمان می شوند، زیرا لکه های نیکوتین بسیار سر سخت هستند و کم کردن ظاهر آن ها می تواند مدت زمان بیشتری به طول بیانجامد.

کانال مریض خونه

کانال مریض خونه

مترجم / آرزو گمرک چیان

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *