بازدید این صفحه: 254

هتل اسکان تهران

هتل اسکان تهران

Hotel Escan Tehran

 

 

 

  • تلفن:۰۲۱۸۸۳۴۷۳۸۵

  • [email protected]

  • ۸۸۷۷۲۴۵۵ ۹۸۲۱ +

  • تهران- میدان آرژانتین- انتهای خیابان الوند خیابان اسفراین نبش اهورامزدا- پلاک ۱۰

  • www.escanhotel.com

 

 

 

هتل اسکان تهران

هتل اسکان تهران

 

 

هتل اسکان تهران

شرکت هتلهای خاطره خوش با داشتن تجارب طولانی در صنعت توریسم و هتلداری، افتخار دارد به استحضار برساند که پس از تجربه موفقیت آمیز ایجاد مجموعه ورزشی تفریحی شار که مورد اقبال عمومی قرار گرفت، موفق گردید مجموعه اقامتی و پذیرائی خود را با نام هتل اسکان، در مکانی آرام با امکان دسترسی به مرکز شهر، فرودگاه، مترو، راه آهن، ترمینالهای اتوبوسرانی، نقاط دیدنی مانند موزه ها، مراکز خرید، وزارتخانه ها، ادارات و موسسات دولتی و خصوصی احداث و افتتاح نماید.
ساخت هتل تحت نظارت کارشناسان و متخصصان صاحب نظر، با اسلوبی زیبا و بهره گیری از آخرین استانداردهای هتلداری و تکنولوژی روز صورت گرفته و امکانات رفاهی مانند رستوران، کافی شاپ و… در آن تامین گردیده است.
آوای دلنواز موسیقی با اجرای پیانو در رستوران و کافی شاپ و پذیرایی با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی توسط کادر ورزیده و مجرب، محیط آرامبخش و لحظات زیبا و دلنشینی را برای مهمانان گرامی فراهم می آورد.
دکوراسیون و تزئینات چشم نواز، سیستمهای صوتی و تصویری مدرن، امکانات مخابراتی، اینترنت پرسرعت و تجهیزات دریافت از ماهواره که در سوئیت و اطاقهای هتل در نظر گرفته شده و همچنین تسهیلاتی نظیر پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، لاندری و سایت اینترنتی اختصاصی هتل، همگی با هدف تامین رفاه و آسایش بیشتر مهمانان گرامی فراهم گردیده است.
مدیریت هتل اسکان ضمن عرض خوش آمد به شما مهمانان گرامی، با بکارگیری حداکثر توان و امکانات خود در ارائه بهترین خدمات، امیدوارست اقامت خوش و خاطره انگیزی را برای شما فراهم آورد.

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *