بازدید این صفحه: 184
آدرس و تلفن هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

Hotel GHasrtalaee Mashhad

 

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا (ع)، میدان بسیج

دفتر رزرو مشهد : ۳۸۰۳۸ (۵۱) ۹۸+

صدای مشتری : ۳۸۰۳۶۷۷۷ (۵۱) ۹۸+

تماس با هتل : ۳۸۰۳۶ (۵۱) ۹۸+

پست الکترونیک : info[at]ghasrtalaee.com

سایت:www.ghasrtalaee.com

 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی (مشهد مقدس)‌ که به عنوان بزرگ ترین و مجلل ترین هتل کشور می باشد، توسط مرحوم حاج محمود سزاوار بندی و فرزند ایشان حاج امیر سزاوار در سال ۱۳۸۶ پایه گذاری گردید. عملیات اجرایی اصلی آن بعد از فوت مرحوم حاج محمود سزاوار بندی در اسفند ماه سال ۱۳۸۷توسط پسر دوم ایشان امیر سزاوار ادامه یافت.
این هتل با بهره گیری از هنر معماری منحصربه فرد مرحوم سزاوار بندی و با استفاده از تجربه بسیار ایشان در امر هتلداری در سطح بین المللی طراحی گردید و اجرای آن پس از ایشان با طراحی چشمگیر و توانایی بسیار حاج امیر سزاوار بر اساس استانداردهای روز دنیا ادامه یافت و سرانجام با توکل به خداوند منان در روز عید سعید فطر سال ۱۳۸۹ مصادف با نوزدهم شهریور ماه همان سال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل بین المللی قصر طلایی با تکیه و تایید این موضوع که یکی از فاکتورهای اصلی در سفر انتخاب محلی مناسب برای اقامت میباشد و ضمن احترام به حقوق میهمانان خود، امنیت، آسایش و امکانات رفاهی فراوانی را برای این عزیزان به ارمغان آورده و با توجه به اصالت کهن ایران اسلامی درامر میهمان نوازی، توانسته است به خوبی در رسیدن به این مهم گام برداشته و رضایت خاطر میهمانان خود را در طول مدت اقامت آنان در شهر مقدس مشهد جلب نماید.
هتل بین المللی قصر طلایی به جهت داشتن فضایی مطلوب، کیفیت برتر و رعایت استانداردهای بین المللی روز دنیا در قسمت های مختلف، عنوان برترین هتل ایران عزیزمان را به خود اختصاص داده است.
این هتل با مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع و در بیست طبقه و زیربنای ۷۰۰۰۰ متر مربع در دو فاز، دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از بهترین سازه های معماری برخوردار میباشد. همچنین با طراحی مجموعاً ۶۱۰ واحد اقامتی در تیپ های امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، دبل، سینگل، با دکوراسیون متنوع که با تصویر دلنوازی از حرم ثامن الحجج (ع) از پنجره های اتاق های رو به حرم در طبقات مختلف هتل همراه می شود، خاطره ای وصف نشدنی را در طول مدت اقامت برای میهمانان خود خلق نموده است.

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *