بازدید این صفحه: 772
آنتی هیستامین طبیعی

آنتی هیستامین های طبیعی را بشناسید

آنتی هیستامین های طبیعی را بشناسید

 

جوشانده گزنه

جوشانده گزنه از درمان های طبیعی برای کنترل و کم کردن نشانه های آلرژی است. خواص این گیاه سبب کاهش وجود مواد حساسیت زا در مجاری تنفسی شده و احتقان را برطرف می کند.
گیاه گزنه را در یک ظرف حاوی آب ریخته و آن را بجوشانید. سپس اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه با حرارت ملایم بجوشد. زمانی که جوشانده تان آماده شد آن را صاف کرده و در روزدو مرتبه از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید چنانچه تحت درمان با داروهای فشارخون بوده و یا باردار هستید نباید از این جوشانده استفاده کنید.

سرکه سیب

سرکه سیب سرشار از ترکیبات ضدالتهابی، ضدویروسی و آنتی هیستامینی است که به شیوه اثر گذاری با آلرژی های آزاردهنده مقابله می کنند. برای مقابله با آلرژی های فصلی و همچنین ناراحتی های تنفسی ناشی از سرماخوردگی می توانید به سراغ سرکه سیب بروید.

ماست طبیعی

ترکیبات ماست طبیعی سبب بهبود فعالیت فلور باکتریایی شده و در نتیجه سبب تقویت عملکرد دستگاه ایمنی بدن می شود. ترکیباتی همچون لاکتوباسیلوس اسیدوفیل و بیفیدوس موجود در ماست به کاهش خطر ایجاد آلرژی ها کمک می کنند.
ماست طبیعی تان را با عسل طبیعی ترکیب کرده و یک بار در روز میل کنید. این کار ساده برای کم کردن نشانه های آلرژی بسیار مفید است.

دم کرده یونجه

نوشیدن دم کرده یونجه قدرت لازم برای تسکین احساس سوزش چشم ها و کاهش مازاد مخاط بینی را دارد. بنابراین می توانید آسان تر نفس بکشید.
یونجه را داخل ظرف حاوی آب ریخته و اجازه دهید به مدت چند دقیقه بجوشد. زیر شعله را خاموش کنید تا چند دقیقه استراحت کند. پیش از نوشیدن آن را صاف کنید. روزانه یک مرتبه از این نوشیدنی مصرف کنید.

کانال-مریض-خونه ;hkhg
منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *