بازدید این صفحه: 850
ورم معده خود را با خوردن سرکه درمان کنید ,بیماری کولیت اولستریتیو,پروتئین های عامل التهاب روده,باکتری لاکتو باسیلوس,بیفیدو باکتریا,انترو کوک فکالیس

ورم معده خود را با خوردن سرکه درمان کنید

ورم معده خود را با خوردن سرکه درمان کنید

 

پژوهش های محققان حاکی از آن است  که اسیدسیتریک موجود در سرکه می تواند سبب نابودی  پروتئین های عامل التهاب روده یا کولیت اولستراتیو شوند  که این موضوع می تواند منتهی  به  روش درمانی جدید در مواجهه با این بیماری باشد.

در این دوران با افزایش تمایل افراد به  فست فود و عدم توجه به سلامت تغذیه ای نظاره گر ایجاد مشکلات بسیاری در بیماری های گوارشی بوده ایم.

بیماری هایی چون : سرطان،کبد چرب،سوزش معده،زخم معده و….

سطح بالای باکتریهایی همانند لاکتو باسیلوس ، بیفیدو باکتریا و انترو کوک فکالیس ، در این بیماری سبب بهتر شدن عملکرد روده فرد بیمار میگرددو نهایتا سبب کم شدن التهاب می گردد .

کولیت روده یک بیماری  گوارشی است که با تحت تاثیر قرار دادن روده سبب بروز مشکلات فراوانی برای بیمار می شود که در موارد پیشرفته ، منجر به ابتلای فرد بیمار به سرطان نیز خواهد شد.

ورم معده خود را با خوردن سرکه درمان کنید

ورم معده خود را با خوردن سرکه درمان کنید

محققان  در بررسی های خود با مطالعه بر عملکرد سرکه در روده و از بین بردن باکتری ها توسط این نوشیدنی، نسبت به ارائه روش درمانی جدیدی برای نابودی مشکلات روده تحریک پذیر یا بیماری کولیت اولستریتیو امیدوار شده اند.

 دانشمندان چینی با  آزمایش های جدیدی روی موش های آزمایشگاهی مبتلا به ورم معده ، اعلام کرده اند سرکه سبب تغییر درجمعیت باکتریها در میکروبیوم روده  میشود  و  به کاهش علایم کولیت اولستراتیو در جوندگان منجر می شود .

 نوعی بیماری التهابی روده کولیت اولستراتیو نام دارد که با التهاب و زخم در دستگاه گوارش ، روده بزرگ را تحت تاثیر قرار داده و این زخم ها سبب  درد های گسترده در سیستم گوارشی انسان می شود.

دانشمندان در مقاله ای که از این پژوهش منتشر کرده اند بیان کرده اند :  که افزودن مقداری سرکه که حاوی اسید اسیتیک است به آب مصرفی موشها که به این بیماری مبتلا بوده اند سبب بهتر شدن  بیماری در آنها می گردد. دانشمندان عنوان کردند  سرکه و اسید اسیتیک سطح پروتیین و التهاب را کاهش میدهد و این موضوع در مدفوع موش نیز قابل رویت می باشد .

 

ورم معده خود را با خوردن سرکه درمان کنید

ورم معده خود را با خوردن سرکه درمان کنید

 

 

 

منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *