بازدید این صفحه: 1052
راهکارهای کاهش وزن

کاهش وزن با گشنیز و نخود فرنگی

کاهش وزن با گشنیز و نخود فرنگی

 

 

در مطلب زیر چندین ماده ی غذایی برای شما فهرست شده اند که می توانند شما را در زمان کوتاه تری به وزن دلخواه برسانند این مواد غذایی شامل : 

گشنیز:

گشنیز خواص بهداشتی زیادی داردو سرشار از مواد مغذی مثل فیبر،آهن،ویتامینK،روی، فولات و فسفراست.علاوه براین عطر و طعم خوبی دارد و اسیدهای گوارشی تولید می کندکه می تواندروده را تحریک کندتا مواد زائد را دفع نماید ودستگاه گوارشی را سالم نگه می دارد.

آناناس:

این میوه ی گرمسیری شیرین یک ماده ی غذایی خوب برای فصل تابستان است.آناناس آنزیم بروملین پروتئولیتیک دارد که به هضم غذا وتولید پروتئین کمک می کند همچنین مانع از لخته شدن خون می شود و یک ضد التهاب فوق العاده است.آناناس ورم شکم شما را کاهش می دهدو باعث می شود شکم صافی داشته باشید.

انبه:

این میوه سرشار از فیبر،منیریم،آنتی اکسیدان و آهن است. انبه یک میان وعده ی خوب برای زنانی که کم خونی یا فقرآهن دارند می باشد وبه هضم غذا کمک می کند.

تمشک:

یک فنجان تمشک فیبر،مواد شیمیایی گیاهی مثل فلانوئیدو آنتوسانین و ۶۲ کالری دارد و باعث می شود عمل دفع توسط سیستم گوارشی به سرعت انجام شود و سموم بدن دفع شوند بنابراین به کاهش وزن کمک می کند.

هلو:

هلو ویتامین هایA،C، پتاسیم و آهن دارد وخوردن یک هلو به طور متوسط ۳کالری و۲ گرم فیبر برای بدن فراهم می کند. این میوه به دلیل داشتن کاروتن بتا یک ملین ملایم است و خواص زیادی دارد و به حفظ روشنایی و شفافیت پوست شما کمک می کند.

راهکارهای کاهش وزن

کاهش وزن با گشنیز و نخود فرنگی

شلیل:

این میوه سرشار از فلانوئید، لیکوپن و لوتئین است و چشم را سالم نگه می دارد و به کاهش وزن کمک می کند.

فلفل دلمه ای:

فلفل دلمه ای به دلیل داشتن کپسایسین(ماده ای شیمیایی در فلفل های تند سبز و قرمز رنگ) در کاهش وزن موثر است. اضافه کردن فلفل دلمه ای به سالاد و غذاهای تازه یا سرخ شده فواید زیادی برای بدن شما فراهم می کند.

هندوانه:

این میوه ۹۲درصد آب بدن شمارا تامین می کند کم کالری و درعین حال سرشار از موادمغذی و آنتی اکسیدان است و خواص ضد سرطانی و ویتامینCو لیکوپن دارد.

ذرت:

نشاسته ی ذرت در هضم غذا، کاهش وزن، افزایش ایمنی، کنترل سطح قندخون و افزایش سیری کمک می کند.

آویشن:

عطر و طعم خوب آویشن همراه با داشتن ویتامینK، منگنز و آهن و روغن های فرار از سلول های مغز محافظت می کند و یک ماده غذایی مفید برای کاهش وزن است.

انگور:

این میوه سرشار از ویتامینC،آنتی اکسیدان و خواص ضد التهابی است و با دیابت نوع سوم مقابله می کند. یک فنجان انگور تازه۱۰۰کالری دارد.

نخود فرنگی:

نخودفرنگی پروتئین و مقدار زیادی آهن دارد ومی تواند یک منبع خوب از موادمغذی باشد و جایگزین غذاهای غیر حیوانی شود که چربی های اشباع زیادی دارند.

موز:

این میوه مقدار کمی فیبر و نشاسته دارد و منبع بزرگی از پتاسیم است و در کاهش وزن نقش مهمی ایفا می کند.

 

 

 

کانال-مریض-خونه ;hkhg

مترجم / آرزو گمرک چیان

 منبع : www.shape.com

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *