بازدید این صفحه: 2626
مشخصات بیمارستان خاتم الانبیاء تهران

بیمارستان خاتم الانبیاء تهران

ضض

بیمارستان خاتم الانبیاء تهران

بیمارستان خاتم الانبیاء تهران /khatamalanbiya Hospital/Bimarestan khatamalanbiya

 

آدرس:تهران_خیابان ولیعصر_بالاتر از میدان ونک_خیابان رشید یاسمی_روبه روی بیمارستان مطهری_بیمارستان خاتم الانبیاء

تلفن:۸۸۷۹۷۷۵۱-۹

ایمیل:webmaster@khatamhospital.com

وب سایت: www.khatamhospital.com

—————————————————————————————

آشنايی اجمالی با بيمارستان

بيمارستان فوق تخصصي خاتم الانبياء(ص) در سال ۱۳۶۶ و به منظور تامين نيازهاي درماني فوق تخصصي كه در آن سالها بيماران را برای درمان مجبور به اعزام به خارج از كشور مي كرد تاسيس گرديده و با همكاری مجربترين كادرهای پزشكی و پيشرفته ترين وسايل به كار خود ادامه داد.

در شرايط حاضر اين مجموعه بيمارستانی كه در اغلب رشته های فوق تخصصی از جمله جراحی قلب – جراحی قفسه صدری – جراحی زانو – جراحی ستون فقرات و … فعال است به طور خودكفا به ارائه خدمات درمانی به مردم مشغول مي باشد.

بیانیه رسالت بيمارستان خاتم الانبياء (ص)

این بیمارستان خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی را بر مبنای رسالت خود و در چارچوب قوانین بهداشت و درمان کشور با رعایت اصول زیر تامین می نماید:

  • ارائه برترين خدمات  بهداشتی – درمانی به خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان ، ايثارگران و ساير مراجعين درکمترین زمان ، با کیفیتی تضمین شده و هزینه ای پذیرفتنی که بر همه جنبه های سلامت و رضایت مراجعین متمرکز است.
  • فراهم کردن مراقبتهای فراگیر پزشکی درسطوح پیشگیرانه، تشخیصی ، درمانی و بازتوانی مطابق با آخرین یافته های علمی و استانداردهای بیمارستانی می باشد.
  • این بیمارستان، رسالت خود را با مرکزیت دادن به مشتریان و بهره گیری از شایستگی ها و مشارکت کارکنان، بر پایه آخرین پیشرفت های علمی ، به طور اثر بخش و کارا به انجام خواهد رساند.
  • مشارکت در امر آموزش  و پژوهش  با استفاده از علوم و فناوری روز دنیا و بر مبنای اصول اخلاق پزشکی

چشم انداز بيمارستان خاتم الانبياء (ص)

  • همه بیماران خواهان دریافت مراقبت های پزشکی از بیمارستان خاتم هستند و بیمارستان خاتم الگوی موفق همه بیمارستان ها در سطح منطقه است.
  • ما در آینده به یکی از پیشگامان ارائه خدمات بیمارستانی در سطح بین الملل تبدیل خواهیم شد و با نیروی انسانی متخصص و متعهد، تجهیزات توانمند و مدیریت اثر بخش جهت بالابردن سلامت و ارتقای بهداشت جامعه تلاش خواهیم نمود.
  • با توجه به اینکه ارائه خدمات درمانی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و معرفی الگوی بیمارستان اسلامی مهم ترین ویژگی و مأموریت بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) است، بسط و گسترش فرهنگ قرآنی و معارف اسلامی در میان افراد ، گروه ها و سازمان بیمارستان از اصلی ترین ارزشها به شمار می رود.

 

————————————————————————

بیمارستان خاتم الانبیاء تهران

بیمارستان خاتم الانبیاء تهران

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: نوبت دهی اینترنتی بیمارستان خاتم الانبیاء تهران - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *