بازدید این صفحه: 8770
بيمارستان شهدای 15 خرداد ورامین تهران -لیست بیمارستانهای استان تهران

بيمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین تهران

بيمارستان شهدای 15 خرداد ورامین تهران

بيمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین تهران

بيمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین تهران

۱۵Khordad Hospital varamin/Bimarestan 15Khordad varamin

آدرس : تهران ، شهرستان ورامين ، نرسيده به ميدان وليعصر ، بيمارستان شهداي پانزده ورامين

تلفن : ۳۲۳۰۸۹۶-۰۲۹۱

نوبت دهي تلفني : ۸-۳۶۲۰۱۹۰۰

پذيرش بيمارستان : ۳۵۰۲۳۲۶۳

وب سايت : www.h15khordad.ir

فكس : ۳۲۳۴۹۲۲-۰۲۹۱

نمابر : ۳۶۲۳۴۹۲۲

روابط عمومي بيمارستان : ۳۵۰۲۳۳۰۷

——————————————————————

تاریخچه بیمارستان

احداث بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین از سال ۱۳۷۲ توسط شرکت خانه سازی وابسته به تامین اجتماعی آغاز و در تیرماه ۱۳۷۸ به بهره برداری رسید . از نظر جغرافیایی شهر ورامین در جنوب شرق استان تهران در دشت وسیع حاشیه کویر سیاه کوه واقع شده و جمعیتی بالغ یک میلیون نفر را درخود جای داده است . ترکیب جمعیت منطقه از نوع قومیت متشکل از تیره های بومی ورامین و مهاجرین اقوام لر، ترک ، کردو اتباع افاغنه می باشند. که از نظر در آمد اقتصادی از اقشار ضعیف جامعه می باشند.
 مراکز درمانی سرپایی وابسته به بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین شامل پلی کلینیک شبانه روزی شهید آیت اله اشرفی اصفهانی ورامین ، پلی کلینیک شهید آیت اله دستغیب قرچک و پلی کلینیک مرحوم دکتر امانی پاکدشت می باشند . این مراکز به جهت قرار گرفتن در منطقه وسیع ورامین و حومه و چندین شهر همجوار با دارا بودن بیش از ۱۵۰۰۰۰ نفر بیمه شده اصلی و ۲۵۰۰۰۰ نفرتحت تکفل و قرارگرفتن در مسیر شاهراه اصلی شرق کشور به لحاظ خدمات اورژانس از اهمیت خاص برخوردار است .
 بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین تنها بیمارستان متعلق به سازمان تامین اجتماعی منطقه جنوب شرق استان تهران می باشد که فاصله این مرکز تا تهران حدود ۳۵ کیلومتر بوده و از نظر تشکیلات سازمانی زیر مجموعه اداره کل درمان استان تهران می باشد.
———————————

شناسنامه بیمارستان:

نام : بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین
بازگشایی مرداد ۱۳۷۸
افتتاح : تیر ماه ۱۳۷۹
درجه ارزشیابی بیمارستان : یک
درصد پرسنل بومی : ۴۲%     در صد پرسنل غیر بومی  :۵۸%بیمارستان های شهدای ۱۵ خرداد ورامین مجهز به بخش ها و قسمتهای مختلف درمانی و رفاهی به شرح ذیل جهت بیماران ، مراجعین و پرسنل میباشد :
فضای سبز و زمین بازی جهت کودکان ، باند هلی کوپتر ، نمازخانه ، تلفن همگانی ، سالن غذاخوری ، تصفیه خانه ، امحاء زباله ، سردخانه ، مهد کودک ، پاویون پزشکان ، تعاونی مصرف و مسکن ، بوفه ، آژانس کتابخانه
بخش های بستری ، اورژانس و ویژه :
اورژانس شامل : تحت نظر ، اتاق عمل سرپایی و اتاق CPR
بستری و ویژه : داخلی ، جراحی مردان ، جراحی زنان، زنان و زایمان،زایشگاه،اطفال و نوزادان،CCU , POST CCUاتاق عمل ،اورولوژی،گوش و حلق و بینی،چشم،عفونی،جراحی اعصاب،ارتوپدی
درمانگاههای تخصصی :
درمانگاه داخلی،جراحی عمومی،زنان زایمان،گوش و حلق و بینی،ارتوپدی،اطفال و نوزادان،بیهوشی،چشم پزشکی،عمومی،مامایی،آندوسکوپی،درمانگاه قلب،تست ورزش،واکسیناسیون،اکوکاردیوگرافی ، جراحی مغز و اعصاب،داخلی مغز و اعصاب،اورولوژی،تغذیه،واکسیناسیون،دندانپزشکی،اعصاب و روان.
خدمات پاراکلینیکی :
آزمایشگاه شامل بخش های : نمونه گیری،بیوشیمی،هماتولوژی،بانک خون،میکروب شناسی،انگل،ادرار،هورمون،پاتولوژی،سیتولوژی.
رادیولوژی شامل کلیه رادیوگرافی های ساده از جمله کمری،شکمی،IVP،عکس رنگی کلیه،گرافی دندان و سونوگرافی شامل : ساده،شکم،لگن.
فیزیوتراپی شامل ، آبدرمانی ، الکترودرمانی
خدمات پشتیبانی :
تعمیرات تجهیزات پزشکی،کامپیوتر،پذیرش،آمار،بایگانی و مدارک پزشکی،تاسیسات،خدمات،تغذیه و آشپزخانه،بهداشت،لنژری،تلفنخانه مرکزی،حراست،نقلیه،نگهبانی،انباردارویی و تجهیزات پزشکی، انبار مرکزی و مواد غذایی، واحد بهداشت،داروخانه،صندوق،درآمد،کارگزینی،دبیرخانه،بایگانی مالی و اداریفتدارکات، حضور و غیاب، حسابداری، تربیت بدنی، واحد حقوقی، بسیج، پزشک معتمد، کمسیون پزشکی.
حوزه مدیریت :
به مجموعه دفتر ریاست ، دفتر مدیریت بیمارستان،دفتر بهبود کیفیت،امور مالی و روابط عمومی حوزه مدیریت اطلاق می شود.
بیمه های طرف قرارداد
– خدمات در مانی با کلیه ی گرایشات ، ارتش،تصادفات
بیمه های تکمیلی شامل ایران
بيمارستان شهدای 15 خرداد ورامین تهران

بيمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین تهران

 

 

بيمارستان شهدای 15 خرداد ورامین تهران -لیست بیمارستانهای استان تهران

بيمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین تهران

فروش طرح گلدوزی
  1. نصرتی

    در تاریخ ۹۵/۴/۲۸ وردی به نام علیرضا ولیپور تحت جراحی دیسک کمر قرار کرفت ولی ظاهرا به دیل استفاده از داروی بیهوشی با دوز بالا وناشیگری پرسنل اتاق عمل دچار حمله قلبی شده و در حال حاضر دچار مشکل نخایی شده طبق اظهارات خانواده بیمار اگر تا ۹۵/۵/۳یک تیم پزشکی برای مداوای این فرد بسیج نشوند مساله رسانه ای خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *