بازدید این صفحه: 12570
مشخصات بيمارستان فيروز آبادی شهر ری تهران

بيمارستان فيروز آبادی شهر ری تهران

ضض

بيمارستان فيروز آبادی شهر ری تهران

Firouzabadi Hospital rey/Bimarestan Firouzabadi rey

 

آدرس : تهران ، شهرستان ري ، خيابان فدائيان اسلام ، نرسيده به ميدان شهر ري ، بيمارستان فيروز آبادي شهر ري

تلفن : ۵۱۰۴۱

وب سايت : hospfa.iums.ac.ir

ايميل : firouzabadi.hosp@iums.ac.ir

نمابر : ۵۵۹۰۰۲۴۳

شماره پيامكي : ۳۰۰۰۲۲۲۳۹۹۹۷۷۷

سرپرست بيمارستان فيروزآبادي : دكتر محمد احمدوند

مدیریت بیمارستان فیروزآبادی : دکتر احمد ملکی

مشاور سرپرست بيمارستان فيروزآبادي :  حسن رفيع ن‍ژاد

 

تاریخچه بيمارستان فيروز آبادی شهر ری تهران

 

بیمارستان فیروزآبادی با نام سابق مریض‌خانه فیروزآبادی در دوم آذر ماه ۱۳۱۳ با ظرفيت ۶۰۰ تخت ثابت و به همت والای مرحوم سيد رضا فيروزآبادی و با کمک دکتر امیر اعلم در منطقه ۲۰ شهر تهران ساخت و وقف شد.

مریض‌خانه بعدها گسترش پیدا کرد و اکنون به صورت بیمارستانی با تمامی خدمات به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در گذشته این بیمارستان با کاشی‌کاری‌های فیروزه‌ای رنگش در ضلع جنوب شرقی بیمارستان فعلی قرار داشت و بر آن این جمله نقش بسته است : ” این مریضخانه وقف است بر فقرا و رعایا و غربا و بیچارگان، لعنت بر کسیکه تخلف نماید”

هم اكنون آقاي سيد جعفر فيروآبادي آخرين فرزند مرحوم آيت الله فيروزآبادي (موسس و واقف بيمارستان فيروزآبادي)، توليت اين مركز درماني را بر عهده دارد.

در حال حاضر بيمارستان فيروزآبادی بعنوان يک بيمارستان جنرال و درجه يک در رديف يکی از بزرگترين مراکز عمده آموزشی و درمانی سطح کشور قرار دارد و با متراژ تقريبی ۵۲۰۰۰ متر مربع زمين و حدود ۲۵۰۰۰ متر مربع زير بنا به عنوان يک بيمارستان تخصصی و تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ايران فعاليت مینمايد. فلسفه وجودی بيمارستان فيروزآبادی ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصي بابالاترين کيفيت و با هزينه ای مناسب همراه با بکارگيری مديريت زمان در محيطی بهداشتی و با حفظ کـرامت انسانی مراجعين است .نقطه عطف این خـدمات، بکارگيری شيوه های نوين مديريت بيمارستانی در ارائه خدمات ممتاز به کليه مراجعین در این مرکز میباشد.

بيمارستان فيروزآبادي داراي متخصص زنان، جراحي، داخلي، گوارش، اطفال، ارتوپدي، راديولوژي، روماتولوژي، نفرولوژي، بيهوشي، ارولوژي، گوش و حلق و بيني، نورولوژي، روان‌پزشک، چشم، پاتولوژيست، تغذيه و داروساز است. همچنين داراي بخش‌هاي جراحي زنان و مردان، داخلي-عفوني، اطفال، دياليز، ICU ،Post CCU ،CCU و اورژانس ميباشد.

 

 

بيمارستان فيروز آبادی شهر ری تهران

بيمارستان فيروز آبادی شهر ری تهران

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست بیمارستان های دولتی استان تهران - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *