بازدید این صفحه: 5481
,مريض خونه,درمانگاه,مراکز درماني ,بيمارستان,درمان,marizkhone,Www.marizkhone.com,ادرس بيمارستان,بيمارستانه,سردخانه,داروخانه,ادرس بيمارستان,تلفن بيمارستان,مشخصات بيمارستان,تاريخچه ي بيمارستان

بيمارستان آيت الله روحانی-مازندران-بابل

آدرس بیمارستانهای ایران

بيمارستان آيت الله روحانی-مازندران-بابل /Rohani Hospital-babol/Bimarestan Rohani-babol

آدرس : مازندران ، شهرستان بابل ، خيابان گنج افروز ، دانشگاه علوم پزشكي بابل ، مركز آموزشي درماني آيت الله روحاني

تلفن :   ۵-۲۲۲۹۵۹۱-۰۱۱

تلفن دفتر رياست : ۳۰۰۶-۰۱۱۳۰۰۵

فكس دفتر رياست : ۲۲۳۸۳۰۰

وب سايت : http://rohani.mubabol.ac.ir

كدپستي: ۴۷۷۴۵-۴۷۱۷۶

ایمیل : info@mubabol.ac.ir

 

بيمارستان آيت الله روحانی-مازندران-بابل

مرکز آموزشی درمانی آیت اله روحانی با ۳۷۲ تخت فعال در تاریخ۳/۳/۸۸ مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح گردید. این بیمارستان دارای ۱۹ بخش بستری می باشد که با ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در خدمت مراجعه کنندگان محترم می باشد . بیمارستان مذکور با توجه به بکارگیری تجهیزات مدرن و منحصر به فرد و نیز پرسنل متبحر و مجرب تلاش میکند بهترین خدمات تخصصی و فوق تخصصی را با بالاترین کیفیت به بیماران ارائه نماید و این همان رسالتی است که بارها از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولتمردان کشورمان به آن اشاره شده است.

عمل ترمیم پارگی پرده گوش به روش آندوسکوپیک در بيمارستان آيت الله روحانی-مازندران-بابل

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان آیت ا… روحانی (ره)بابل ، دکتر علی شعبانی متخصص گوش ،حلق و بینی این مرکز از عمل ترمیم پارگی پرده گوش به روش آندوسکوپیک در این مرکز خبر داد. دکتر علی شعبانی متخصص گوش ،حلق و بینی این مرکز گفت: عمل ترمیم پارگی پرده گوش بصورت معمول با باز کردن پشت گوش و گرفتن بافت پیوندی و طبیعتا” تعبیه آن بعنوان بافت پیوندی با بلند کردن پوست کانال گوش انجام می شود که این مستلزم وجود میکروسکوپ و برش پشت گوش می باشد وی اضافه کرد:در روش آندوسکوپی پس از تهیه بافت پیوندی بدون برش پشت گوش و بلند کردن گوش ، بصورت آندوسکوپیک انجام می شود . دکتر شعبانی گفت:در این بیمار ما از بافت لاله ی گوش ( تراگوس ) با برش ۱ سانتی متری ، بافت تهیه نموده و برای بیمار پیوند انجام شد . وی بیان داشت: پارگی هایی که در ناحیه جلوی پرده وجود دارند بعضا” به سختی با میکروسکوپ قابل رویت می باشند که نیاز به گاها” دریل استخوان کانال ، در ناحیه قدام می باشد ولی با آندوسکوپ دید بهتری خواهیم داشت و عمل نیز سریعتر با حداقل تهاجم ( جراحی ) انجام می شود .

 

بيمارستان آيت الله روحانی-مازندران-بابل

بيمارستان آيت الله روحانی-مازندران-بابل

بيمارستان آيت الله روحانی-مازندران-بابل

بيمارستان آيت الله روحانی-مازندران-بابل

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *