بازدید این صفحه: 4037
بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری-فارس-شيراز

بیمارستان اعصاب – روان استاد محرری-فارس-شيراز

Zingiberaceae,Zanjabeel , zingiberis , Ginger,زنجبيل , زنجفيل,Travel sickness , Zinaxin,Zintona,درمان آب مرواريد , دندان درد , بيخوابي , کچلي ,هموروئيد , افزايش طول عمر , قابض,مريض خونه,درمان بيماري,گياه دارويي ,'گياهان دارويي,درمان,marizkhone,Www.marizkhone.com

بیمارستان اعصاب – روان استاد محرری-فارس-شيراز /Moheri Hospital-shiraz/Bimarestan Moheri-shiraz

آدرس : فارس ، شيراز ، بعد از پلیس راه شیراز ، اصفهان ، جنب دانشکده کشاورزی ، بيمارستان محرري

تلفن : ۷-۶۲۷۷۵۰۳ ۰۷۱۳

وب سايت : asabravan.sums.ac.ir

ايميل :‌ [email protected]

نمابر : ۶۲۷۷۵۰۲ ۰۷۱۳

 

 

بیمارستان اعصاب – روان استاد محرری-فارس-شيراز

 

اين بيمارستان  در ۱۵ کیلومتری جاده شیراز – مرودشت در منطقه باجگاه جنب دانشکده کشاورزی قرار دارد . این بيمارستان دارای ۱۵ هکتار مساحت است و تا قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی مرکز کانون کارآموزی تحت پوشش سازمان فنی – حرفه ای بوده است .
كه از اوایل سال ۱۳۵۹ به بیمارستان تغییر یافت و تحت عناوین بیمارستان شماره ۵ ، بیمارستان ملاصدرا و بیمارستان رازی و شیراز تغییر نام یافت .
در حال حاضر اين بيمارستان  به عنوان بزرگترین بیمارستان اعصاب و روان استان فارس می باشد و به بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری تغییر نام یافته است .
در این مرکز بیمارانی با بیماریهای زیر بستری می شوند :
بیماران افسرده – دوقطبی – اسکیزوفرن – اختلالات شخصیتی – وسواسهای عملی و فکری – اختلالات خلقی – اضطراب – وابسته به مواد – اختلالات جنسی و … در ضمن علاوه بر بیماران استان فارس ، استانهای همجوار ( بوشهر ، کهکیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ) را زیر پوشش دارد و به عنوان یک بیمارستان تک تخصصی منطقه ای محسوب می شود .
این مرکز با بیمه های خدمات درمانی – تامین اجتماعی – نیروهای مسلح – کمیته امداد – شرکت نفت و بانکها طرف قرارداد است و افراد غیر بیمه نیز قبل از بستری به سازمانهای بیمه گر معرفی می شوند و تحت پوشش بیمه ایرانیان بستری می شوند .

بیمارستان اعصاب - روان استاد محرری-فارس-شيراز

بیمارستان اعصاب – روان استاد محرری-فارس-شيراز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *