بازدید این صفحه: 2312
بيمارستان شهيد مظفری عادل آباد-فارس-شيراز

بيمارستان شهيد مظفری عادل آباد-فارس-شيراز

ضض

بيمارستان شهيد مظفری عادل آباد-فارس-شيراز

بيمارستان شهيد مظفری عادل آباد-فارس-شيراز /Mozafari Hospital-shiraz/Bimarestan Mozafari-shiraz

آدرس : فارس ، شهرستان شيراز، بلوار عدالت زندانهاي استان فارس ، بيمارستان بيمارستان شهيد مظفري عادل آباد

تلفن : ۰۷۱۱۸۲۴۷۵۳۳

بیمارستان فاقد سایت معتبر میباشد

 

 

با حضور مدیر کل و خیرین و نیکوکاران

اتاق عمل بیمارستان شهید مظفری زندان مرکزی شیراز راه اندازی شد

با حضور جعفرقلی مدیر کل زندان های فارس ، مظفری رییس زندان مرکزی ، دکتر اژدری سرپرست بهداشت و درمان اداره کل  و جمعی از خیرین و نیکوکاران شیرازی ، اتاق عمل بیمارستان شهید مظفری زندان عادل آباد مجددا راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های فارس ، مدیر کل زندان های استان فارس در آیین بهره برداری از اتاق عمل بیمارستان زندان مرکزی شیراز گفت : این اتاق عمل مدت ۳ سال است که به دلایل نبود تجهیزات لازم و کمبود اعتبارات و همچنین متروک بودن بیمارستان متوقف شده بود که امروز با کمکهای خیرین تجهیز و مجددا راه اندازی گردید.

ناصر جعفرقلی افزود: البته عمل مهم در بیمارستان انجام نمی گیرد و فقط عمل هایی که در بیمارستانهای عمومی انجام می شود ، صورت می پذیرد.

وی ، در ادامه با بیان اینکه زندانیان زندان مرکزی شیراز تحت حمایت بیمه قرار می گیرند ، تصریح کرد: با همکاری مدیران کل بیمه خدمات درمانی و تامین اجتماعی استان ، زندانیان تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت و بخشی از هزینه های عمل از سوی این اداره کل تامین خواهد شد.

مدیر کل زندان های فارس گفت : در حال حاضر بیمارستان با داشتن ۳۰ تخت بیشتری تمام واحدهای یک بیمارستان عمومی را داراست و می تواند خدمات خوبی به زندانیان ارایه نماید.

وی افزود: با توجه به مشکل دستگاههای بیهوشی منسوخ شده در اتاق عمل بیمارستان در سالهای گذشته ، هم اکنون با کمک ۳۰۰ میلیون ریالی خیر بزرگ شیرازی به نام ” بیژن جلالی ” و همچنین شرکت ” ولف ” دستگاه بیهوشی جدیدی به بیمارستان زندان عادل آباد اهدا شده است که برای راه اندازی اتاق عمل کفایت می کند.

جعفرقلی یاداور شد: بیمارستان فعلی در راه اندازی مجدد خود با توجه به داشتن استاندارهای لازم فعال تر عمل خواهد کرد و بدین ترتبین ۹۰ درصد اعزام بیماران به بیمارستان خارج از شهر کم خواهد شد.

 

 

بيمارستان شهيد مظفری عادل آباد-فارس-شيراز

بيمارستان شهيد مظفری عادل آباد-فارس-شيراز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *