بازدید این صفحه: 19336

بیمارستان بین المللی تبریز

لوگو

بیمارستان بین المللی تبریز

بیمارستان بین المللی تبریز آذربایجان شرقی /Beynolmelali Hospital-Tabriz/Bimarestan Beynolmelali-Tabriz

آدرس : آذربايجان شرقي ، شهرستان تبريز ، ابتداي زعفرانيه ، ميدان افلاك نما ، بيمارستان بين المللي تبريز

تلفن : 

۳۲۹۷۴۶۶-۴۱۱

وب سايت : www.tabrizhospital.ir

 

 

بیمه های طرف قرار داد با بیمارستان :

سازمان بیمه خدمات درمانی
سازمان نیرو های مسلح
سازمان تامین اجتماعی

 

 

معرفی بیمارستان بین المللی تبریز

 

کلانشهر تبریز بدلیل داشتن پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه های مختلف و نیز بدلیل داشتن توان امداد رسانی قوی و دستگاههای پزشکی به روز دنیا در کنار وجود بیمارستانهای مجهز و استاندارد هم اکنون تبدیل به مرکز درمانی شمال غرب کشور و کشورهای همسایه شده است
بیمارستان بین المللی تبریز در زمینی به مساحت ۴۵۰۰۰ متر مربع واقع در میدان افلاک نما ی تبریز و با زیر بنای ۴۶۰۰۰ متر مربع احداث شده است با ظرفیت ۳۰۰ تخت خواب بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور می باشد که تا پایان سال ۱۳۹۰ به بهره برداری خواهد رسید .
بیش از یک صد نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص استان که تعدادی از آنها مقیم خارج از کشور می باشند از سهامداران شرکت پزشکان ولیعصر تبریز هستند که مالک بیمارستان بین المللی تبریز می باشند .

تمامی اتاق های بستری بیماران مستقل و تک تخت خوابی بوده و تمامی امکانات رفاهی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز پیش بینی شده است. یک بخش بیمارستان VIP است که سوئیت با دو اتاق برای بیمار و همراه امکان احساس در خانه بودن را برای بیمار و همراهان فراهم می کند .

بخش ها ی ICU , جراحی , ICUجراحی قلب , ICU داخلی با ۳۰ تخت خواب , NICU با ۶ تخت خواب , PICU با ۸ تخت خواب , CCU با ۲۰ تخت خواب و POSTCCU با ۱۰ تخت خواب , دیالیز با ۱۸ تخت خواب از دیگر بخشهای بیمارستان می باشند.
این بیمارستان ۱۲ اتاق عمل پیشرفته دارد که ۴ اتاق آن مجهز به سیستم یک پارچه با کنترل تمامی دستگاهها و تجهیزات اتاق عمل و امکان رویت اطلاعات و تصاویر مربوط به بیماران از طریق رایانه و تصویر برداری از عمل جراحی و انتقال هم زمان آن به سایر مراکز و آمفی تئاتر خواهد گشت. یک اتاق عمل نیز در اورژانس پیش بینی شده است.
بخش زنان و زایمان بیمارستان مستقل بوده و یکی از مجهز ترین و پیشرفته ترین مراکز IVF کشور در این بخش راه اندازی خواهد شد.
بخش انکولوژی این بیمارستان در ساختمان جداگانه و شامل دو دستگاه شتاب دهنده خطی مدرن با امکان درمان سه بعدی , براکی تراپی , ید درمانی , کموتراپی , درمانگاه و تصویر برداری که انشالل… به دستگاه PET CT نیز مجهز خواهد شد. در فاز اول و تا آخر شهریور سال ۱۳۹۰ راه اندازی می گردد.
بخش طب فیزیکی با تمامی تجهیزات پیشرفته و امکانات هیدروتراپی و Reheabilitation در طبقه هم کف واقع شده است.
این بخش مجهز به مرکز توان بخشی قلبی , توان بخشی سکته مغزی , مرکز SportsMedicine می باشد.

 

 

 

بیمارستان بین المللی تبریز

بیمارستان بین المللی تبریز

 

 

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست بیمارستان های دولتی استان آذربایجان شرقی - مریض خونهمریض خونه

  2. با سلام و خسته نباشید خدمت ریاست بیمارستان من یک ایده فوق العاده برای شادی و نشاط بیماران بیمارستانها دارم .منظورم برنامه طنز نیست بلکه اساتیدی هستند که به تازگی باهاشون اشنا شدم و حرفها و انگیزه امید بخششون رو به صورت صوتی در تلگرام وسایت قرار دادن.من اول بخاطر خدا این کارو میکنم به عقیده من بیمارستان نباید محدود بشه به یک جای دردناک…..بالا عکس باید جای نشاط و انگیزه باشه برای اونها اگر موافقت کردید با من تماس بگیرید
    ۰۹۳۸۶۹۵۷۹۷۸ خانم اسماعیل نسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *