بازدید این صفحه: 24663
بیمارستان نور نجات آذربایجان شرقی تبریز -لیست بیمارستانهای استان آذربایجان شرقی

بیمارستان نور نجات تبریز

بیمارستان نور نجات-اذربایجان شرقی-تبریز

بیمارستان نور نجات تبریز

بیمارستان نور نجات آذربایجان شرقی تبریز

بیمارستان نور نجات آذربایجان شرقی تبریز  /Noornejat Hospital-Tabriz/Bimarestan Noornejat-Tabriz

آدرس : آذربايجان شرقي ، شهرستان تبریز ، خیابان حافظ ، جنب مرکز فرهنگی و ورزشی هلال احمر ، بیمارستان نور نجات

تلفن : ٥-٣٣٧١٩٨١ ٠٤١

۰۴۱-۳۳۳۵۸۴۲۶

وب سايت : www.noornajat-h.com

ايميل :info@noornajat-h

 

 

بیمارستان نور نجات-اذربایجان شرقی-تبر یزدارای بخش های :

بخش های درمانگاهی: درمانگاه زنان و زايمان-توراكس-ارولوژي-قلب-داخلي اعصاب-جراحي عمومي-داخلي

بخش های بستری: جراحي زنان و زايمان-جراحي عمومي-CCU-ICU-نوزادان-داخلي-جراحي مغز و اعصاب-ارولوژي-ارتوپدي-جراحي فك و صورت-گوش حلق بيني-اعصاب-جراحي قلب

بخش های پاراکلینیک: آزمايشگاه طبي-راديولوژي-سونوگرافي–آنژيوگرافي و آنژيوپلاستي

بخش های ستاره دار: اتاق عمل-تخت زايمان-تختهاي تحت نظر اورژانس-ليبر-تختهاي بخش اورژانس-اتاق عمل اورژانس

———————————————

موفقیت تیم جراحی بیمارستان نورنجات تبریز

با گذشت چند روز از درمان بی اختیاری ادراری به روش سلول های بنیادی در تهران ، پزشکان تبریزی موفق شدند برای اولین بار در ایران این بیماری را در زنان و مردان با استفاده از روش جدید اسلینگ جراحی کنند .

سراب فردا(مجتهدی) رئیس بیمارستان نورنجات تبریز در این رابطه گفت : بی اختیاری ادراری یکی از شایع ترین بیماریهای جمعیت دنیاست که در افرادمسن شیوع بالایی دارد .
دکتر ودود کریمی با بیان اینکه بیش از ۵۰رصد زنان در طول زندگی شان یک تجربه از این بیماری دارند افزود : طبق مطالعات بعمل آمده توسط متخصصین اورولوژی این بیمارستان، بیش از ۳۲درصد زنان تبریزی به این بیماری مبتلا هستند .
وی ،بی اختیاری ادراری اضطراری ، استرسی و فشاری را از انواع این بیماری عنوان کرد و افزود : با تغییر در شیوه زندگی وتغذیه، حفظ وزن و همچنین انجام برخی حرکات ورزشی از جمله پیاده روی تند و تمرینات کگل می توان از بروز این بیماری پیشگیری کرد .
کریمی اظهار کرد : تیم پزشکی بیمارستان نور نجات تبریزبا بهره گیری ازمتد های جدید اسلینگ طی دو عمل موفقیت آمیز توانست این بیماری را بصورت قطعی درمان کند .
دکتر سکینه حاج ابراهیمی اولین فارغ التحصیل رشته اورولوژی در ایران و پزشک معالج با اشاره به ویژگیهای روش جدید اسلینگ گفت : این عمل بصورت بسته انجام می شود و مشکلات ناشی از بیماری نیز از جمله افتادگی رحم ، مثانه و روده نیز همزمان با این عمل، جراحی شده و مرتفع می گردد .
اورولوژیست بیمارستان نور نجات تبریز افزود: وضعیت بیماران جراحی شده روبهبود است و تا فردا مرخص خواهند شد .
پرفسورالکساندر سوسا از مبتکران عمل جراحی اسلینگ در اسپانیا که برای نظارت به این عمل به تبریز آمده بود گفت : از این مدل جراحی در چند کشور اروپایی و آمریکا استفاده می شود .
وی ازتوانمندی تیم پزشکی این بیمارستان ابراز رضایت کرد .

منبع : سراب فردا

 

 

بیمارستان نور نجات آذربایجان شرقی تبریز -لیست بیمارستانهای آذربایجان شرقی

بیمارستان نور نجات آذربایجان شرقی تبریز

 

 

بیمارستان نور نجات آذربایجان شرقی تبریز

بیمارستان نور نجات آذربایجان شرقی تبریز

 

فروش طرح گلدوزی
  1. همشهری

    بی نظم ترین بیمارستان چون کادرش همه قراردادی است براشون مهم نیست که به مریض برسن یا نه واقعا متاسفم برا مردم که هم پول اضافی میدن به امیده اینکه رفتن بیمارستان خصوصی تا خوب به مریضشون برسن

  2. توحیدی هستم مدیرمدرسه

    باسلام وتشکراز تمامی عوامل بیمارستان وبه ویژه از آنهایی که خوشخلقی وصبوریشان بیش ازهمه چشم نوازاست.لطفا عنایت فرماییدهزینه ازبابت همراه بیمارن کاهش یابد.همراه ضمن اینکه چندان هزینه ی نداردبلکه نوعی کمک به عوامل اجرایی بیمارستان است ./. امیداست مورد بذل توجه قرارگیرد. بااحترام توحیدی ازبناب (معلم هستم)

  3. باسلام.ای ملت تبریز .پول خودتون را تقدیم همچیم بیمارستانی نکنید افتضاحه.کثیفه .پرسنل بی وجدانند .بی شرفند .دکترهاش روانی هستند.

  4. بیمارستان افتضاحه. دکتر بعد از عمل اصلا مریض رو ویزیت نمیکنه. بیمارستان پارکینگ نداره و مریض رو در دمای زیر صفر جلو درب بیمارستان از آمبولانس بیرون میارن. در کل اصلا این بیمارستان رو توصیه نمیکنم

  5. نعیمه

    سلام ….من میخواستم بگم مامانم سرطان پستان داشت دگتر منتظری رومعرفی کردن ما هم از ارومیه فقط به خاطر دکترمنتظری اومدیم خیلی میترسیدم ولی واقعا به یقین بگم اولین و عالی تریت دکتری هست که تو تخصص توراکس اول از خدا بعدش از ایشون بی نهایت سپاسگزارم خیلی دکتر با اعتقاد و خدادوستی هست ….و دومین اینکه بیمارستان نور نجات هم به نوبه خودش خوب بود کادرش هم خوب بودن ما که خیلی راضی بودیم واقعا دستشون درد نکنه …اجرشون با خدا

  6. مینا

    وای نه ها منو نترسونین من اونجا عمل دارم سه روز دیگه.حالا این نظراتو خوندم ترسیدم چوکار کنم؟برم؟نرم؟

  7. ناشناس

    من به شخص این بیمارستان و از نزدیک دیدم واقعا خیلی مزخرفه کارکنانش همشون روانی ان بیمارستان دولتی بهتر رسیدگی میکنن تا اینجا.توصیه میکنم اصلا به این بیمارستان مراجعه نکنین همشون بی نظم و بدون قانون.

  8. ربابه

    سلام بدترین بیمارستانه دکتر بیات پدرمو به همراه دکتر سزاوار و دکتر عدیلی و دکتر خوش باطن کشتنش دکتر بیات تشخیص فتق و غده اشتباه کردن دکتر سزاواربه خاطر پول یک کلیه رو دراوردن دکتر عدیلی پدر ۴۰ کیلیویی بنده رو شیمی درمانی کردن و دکتر خوش باطن فقط رودش رو چکاب کردن همش به خاطر پول واقعا متاسفم متنفر از دنیای لعنتی به خدا سپردم همشونو فتوکل علی الله

  9. تنها

    تو دسشویی هاش مایع دسشویی نداره. برا پانسمان همراه رو میفرستن چسب رو از جیب خودش بخره و آخر سر از مریض یه گونی پول میگیرن. مسئولاشم فرمالیته داد و هوار راه میندازن و آخرشم هیچی به هیچیه. اسم بیمارستانو تریلی نمیتونه بکشه ولی تو واقعیت اندازه درمانگاه هم امکانات نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *