بازدید این صفحه: 7618
بیمارستان شهریار-آذر-آذربایجان شرقی-تبریز

بیمارستان شهریار تبریز

بیمارستان شهریار تبریز

بیمارستان شهریار تبریز آذربایجان شرقی/Shahriyar Hospital-Tabriz/Bimarestan Shahriyar-Tabriz

آدرس :‌ آذربايجان شرقي، شهرستان تبریز ،  بلوار استاد شهریار ،  کوچه ناصری

تلفن : ۰۴۱ ۳۶۵۸۱۴۹۰ 

سایت : www.shahryarhospital.com

ايميل : shahryar_hospital@hotmail.com

فکس: ۰۴۱۳۶۵۶۰۵۰۵

 

“درباره بیمارستان شهریار تبریز “

 

این بیمارستان از پرسابقه ترین و قدیمی ترین بیمارستان­های کلان شهر تبریز می­ باشد. چرا که بیمارستان شهریار، برخاسته از دامان بیمارستان آذر است. بیمارستانی که توسط گروه پزشکی آذرمین در سال ۱۳۵۲ در محل میدان قونقا بنا نهاده شد و بالغ بر سی سال خدمات خود را در قالب بیمارستانی جنرال به مردم شریف تبریز ارائه نمود، بطوریکه خاطرات بسیاری از مردم و ساکنین منطقه، به نوعی با خدمات آن عجین شده است و هنوز هم مردم شریف تبریز از خدمات این بیمارستان به خوبی و نیکی یاد می­ کنند.

بدین ترتیب بیمارستان شهریار همان بیمارستان آذری است که برای ارائه خدماتی ارزنده ­تر و شایسته­ تر برای مردم فهیم آماده و مجهزتر شده است و نام خود را برای بزرگداشت استاد بزرگوار شعر و ادبیات آذربایجان که نام و یادش در قلوب مردم ایران جای گرفته است، بنام استاد شهریار مزین نموده است.

بیمارستان جدید شهریار در ساختمانی زیبا و دنج و آرام و به دور از شلوغی ها و آلودگی های مجاورت با خیابان، در زمینی به وسعت ۱۱،۰۰۰ مترمربع و زیر بنایی بالغ بر ۸،۵۰۰ مترمربع و بنایی مقاوم در برابر زمین لرزه و با طراحی اختصاصی بعنوان ساختمان بیمارستانی قرار گرفته است.

اگر چه بیمارستان شهریار هم مانند هر بیمارستان جنرال دیگر به بخش های عمومی و خصوصی بستری، بخش مراقبت قلبی CCU و بخش مراقبت ویژهICU و نیز واحدهای پاراکلنیکی مانند آزمایشگاه تشخیص طبی و پاتولوژی، رادیولوژی و سونوگرافی، فیزیوتراپی و داروخانه مجهز است، اما آنچه که موجب جلب رضایت­مندی بیشتر در این مرکز ، برای مراجعین می گردد، اولاً حضور نامی­ ترین و بهترین متخصصین و جراحان رشته­ های مختلف پزشکی مانند : متخصصین بیماریهای زنان و زایمان، جراحان عمومی، عروق، توراکس، مغز و اعصاب، اورتوپدی، اورولوژی، پلاستیکی و ترمیمی، گوش و حلق و بینی و متخصصینی در رشته­ های داخلی قلب و مغز و اعصاب و خون و انکولوژی در این بیمارستان بوده و در ثانی تازگی و زیبایی ساختمان بیمارستان و آرامش محیط پیرامون و آن و ایجاد اتاق­ های بستری ویژه با امکانات رفاهی خاصی می ­باشد که اقامت در بیمارستان را به راحتی اقامت در منزل تبدیل نموده است.

 

 

 

 

بیمارستان شهریار تبریز

بیمارستان شهریار تبریز

 

 

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست بیمارستان های استان آذربایجان شرقی - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *