بازدید این صفحه: 18615
بيمارستان خيريه موسی بن جعفر-خراسان رضوی-مشهد -لیست بیمارستانهای استان خراسان

بيمارستان خيريه موسی بن جعفر مشهد

بيمارستان خيريه موسی بن جعفر مشهد

بيمارستان خيريه موسی بن جعفر مشهد

بيمارستان خيريه موسی بن جعفر مشهد

بيمارستان خيريه موسی بن جعفر مشهد    /Jafar Hospital-Mashhad/Bimarestan Jafar-Mashhad

آدرس : خراسان رضوي ، شهرستان مشهد ، خیابان امام رضا ، نبش امام رضا ۲۱ ، پلاک ۵۰

تلفن بيمارستان خيريه موسی بن جعفر-خراسان رضوی-مشهد : ۸۴۵۳۲۱۴  ۰۵۱۱

وب سايت : msjhospital.ir

ایمیل: info@msjhospital.ir

 

 

بيمارستان خيريه موسی بن جعفر-خراسان رضوی-مشهد

 

بیمارستان خیریه موسی بن جعفر(ع) در سال ۱۳۴۲ در ظل توجهات حضرت حق و صاحب اسم متبرکش با همت افراد خیر بخصوص مرحوم حاج سیدحسن صاحبکار این شخص وارسته ، نیکوکار ، مدبر در خیابان تهران امام رضا (ع) فعلی به صورت درمانگاهی به نام درمانگاه موسوی شروع به کار نمود. زحمات این مرد بزرگوار بود که امروزه چنین مجموعه عظیمی را شاهد هستیم.

با همین نگرش والای انسانی این درمانگاه در سال ۱۳۷۱ با همت بالای عزیزان خیر استعانت از باریتعالی و ظل توجهات صاحب اسمش حضرت موسی بن جعفر (ع) و زیر سایه آن امام همام,امام رضا (ع) ,با  ۳۰۰ تخت خواب در محل فعلی بیمارستان شروع به کار نمود.

رسالت این بیمارستان از همان ابتدا ارتقای سطح درمانی شهر مقدس مشهد و بلاخص افراد نیازمند جامعه بوده است این مرکز با تلاش مضاعف خیرین بزرگوار و مسئولین محترم آن توانست اورژانس و بخشهای عمومی شامل زایشگاه , جراحی عمومی , جراحی زنان , جراحی اعصاب , زنان و زایمان و همچنین بخشهای ویژه ای مثل ICU,CCU,NICU و دیالیزو اطفال را به صورت فعال در آورد.همچنین این بیمارستان جزء در پیشگامان در امر جراحی قلب باز در سطح استان خراسان بود و در این اواخر شاهد پشتکار و تلاش مسئولین و دست اندرکاران محترم این مرکز هستیم تا شاهد راه اندازی بخش  آنژوگرافی باشیم.

به هرحال متولیان این مرکز درمان خیریه بدان امیدند که بتوانند در راستای ارئه خدمات درمان تخصصی و فوق تخصصی خود در بخش ها کلینیک و پاراکلینیک و در چهار چوب قوانین وزارت بهداشت و درمان کشور و در جهت بهبود مستمر کیفیت با هدف ارتقاء سطح سلامت بیماران محترم شامل زائران و مجاوران عزیز و همچنین قشر نیازمند و کم درآمد جامعه گامهای بلندی بردارد.

 بخشهای عمومی شامل :

زایشگاه , جراحی عمومی , جراحی زنان , جراحی اعصاب , زنان و زایمان و همچنین بخشهای ویژه ای مثل ICU,CCU,NICU و دیالیزو اطفال

 

بيمارستان خيريه موسی بن جعفر مشهد

بيمارستان خيريه موسی بن جعفر مشهد

بيمارستان خيريه موسی بن جعفر مشهد -لیست بیمارستانهای استان خراسان

بيمارستان خيريه موسی بن جعفر مشهد

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *