بازدید این صفحه: 586
اخبار,خبر,خبر جديد,اخبار جديد,خبر جديد از وزارت بهداشت,اخبار جديد از وزارت بهداشت,وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکی,مقالات پزشکی,خبر های جدید از دنیاس پزشکی,marizkhone,khabar,khabar jadid,

مراسم استقبال از خانواده شهید علی بخش غلامی دشتکی

tm.jsp

  مراسم استقبال از خانواده شهید علی بخش غلامی دشتکی در دانشگاه علوم پزشکی بابل

 

مراسم استقبال از خانواده شهید علی بخش غلامی دشتکی که به تازگی از گمنامی خارج و هویت او معلوم شده بود، روز دوشنبه ۷ اردیبهشت ماه ۹۴ در جوار مزار این شهید بزرگوار در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(وب دا)؛ در مراسم استقبال از خانواده معظم شهید علی بخش غلامی دشتکی، دکتر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، جمعی از مسئولین استانی وشهرستانی، مسئولین دانشگاه،استادان، دانشجویان، کارکنان و خانواده های ارجمند شاهد و ایثارگر حضور داشتند.

خانواده شهید علی بخش غلامی دشتکی در بدو ورود به دانشگاه مورد استقبال گسترده حاضران قرارگرفتند و در میان فریاد ‘الله اکبر’ و ‘یا حسین’ مردم بر سر مزار فرزند شهیدشان حاضر شدند. خانواده شهید غلامی پس از سالها دوری از شهیدشان با حضور در میعادگاه شهدای دانشگاه علوم پزشکی بابل و ذکر فاتحه، سجده شکر به جا آوردند.گفتنی است اخیرا هویت شهید علی بخش غلامی دشتکی” شهید مفقودالاثر” دوران دفاع مقدس بعد از ۳۰ سال شناسایی شد.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *