بازدید این صفحه: 776

پیش خرید از نمایشگاه IRANLAB 2015

logo-marizkhone.com-news-اخبار1

دكتر اسماعيل  خبر هاي جديد از دنياي پزشکي,marizkhone,khabar,khabar jadid,new news,good newa,localnews ، تجهيزات علوم آزمايشگاهي قادري فر

دکتر اسماعیل قادری فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اگرچه مدت نمایشگاه در چهار روز۴ تا ۷ اردیبهشت ماه بود گفت: سایت خرید از این نمایشگاه تا پایان امشب (۸ اردیبهشت ماه ) باز است.

وی افزود: از این میزان پیش فاکتور حدود ۹۰۰ میلیارد تومان مربوط به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وزارت علوم ، تخقیقات و فناوری بوده است، ۱۰۰ میلیارد تومان برای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های وابسته به آن و حدود ۲۰۰ میلیارد تومان نیز در خواست شرکت ها و موسسات پژوهشی خصوصی بوده است.

وی بیان کرد: الباقی پیش فاکتورهای صادر شده مربوط به دانشگاه های ازاد اسلامی و غیر انتفاعی است.

قادری فر اظهارکرد: سال گذشته ۷۵۰ میلیارد تومان در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ثبت سفارش انجام شد که امسال این میزان به دو برابر افزایش یافته است.

وی پیش بینی کرد: با توجه به اینکه سال گذشته از پیش فاکتورهای صادر شده مبلغ ۱۰۹ میلیارد تومان به خرید قطعی منجر شد امسال نیز افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان خرید قطعی داشته باشیم.

سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی تهران با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت و ارایه ۷ هزار محصول در چهار سطح فناوری برگزار شد.

منبع : خبرگزاري ايرنا

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *