بازدید این صفحه: 585

اعلام آمادگی برای شرکت در کنگره بین المللی خون

اخبار

اهداي خون،كنگره اهداي خون در ياسوج

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهروز یزدان پناه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از نام نویسی اینترنتی ۸۰۰ نفر میهمان داخلی و خارجی از دانشمندان ، پزشکان متخصص و صاحب نظران در زمینه خون، بیمارهای خون و سلول های بنیادین برای شرکت در این کنگره خبر داد.

وی با اشاره به اینکه کنگره بین المللی خون با حضور رییس انتقال خون آسیا و کارشناسان خبره از ایران و دیگر کشورها برگزار می شود، افزود: برگزاری این کنگره بین المللی در شرایط کنونی و اوضاع سیاسی جهان برای ایران یک دستاورد علمی بسیار خوب محسوب می شود.

وی استان کهگیلویه وبویراحمد را یکی از استانهای غنی کشور به لحاظ آثار طبیعی و تاریخی دانست و اظهارکرد: حضور کارشناسان صاحب نظر در این کنگره فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه های طبیعی و بکر این استان به میهمانان خارجی این کنگره است.

یزدان پناه تامین امکانات علمی دانشگاه، گسترش رشته های تخصصی، ارتباط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با دانشگاههای بین المللی و افزایش تجهیزات و امکانات پژوهشی در دانشگاه های استان را از دیگر دستاوردهای کنگره بین المللی خون برای استان ذکر کرد.

وی با اشاره به آمادگی تمام زیر ساخت های استان برای برگزاری کنگره بین المللی خون اظهارکرد: همکاری استاندار و دیگر مسوولان استانی در فراهم کردن زیر ساخت ها قابل تقدیر است.

یزدان پناه ابراز داشت: در این کنگره ۸۰ سخنران همزمان در سه سالن ویژه سخنرانی خواهند کرد.

دبیر کنگره بین المللی خون با اشاره به پذیرش ۲۷۲ مقاله گفت: از این تعداد ۶۰ مقاله به عنوان سخنرانی و دیگر مقالات بصورت پوستر پذیرش شده اند.

اولین کنگره بین المللی خون، بیماری ها و کاربرد بالینی روزهای ۲۱ تا ۲۴ اردیبهشت امسال برابر با (۱۱تا۱۵ ماه مه میلادی) در قالب ۱۰ شاخص در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.

منبع : خبرگزاري ايرنا

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *