بازدید این صفحه: 1330

قرص های ترکیبی جدید برای بیماران قلبی

تيتر

قرص و دارو خبر،خبرجديد،اخبار روز دنيا،اخبارپزشكي،جديدترين هاي علم پزشكي،news,new news,good news,marizkhone,مريض خونه

رییس انجمن آترواسکلروزیس ایران با بیان اینکه قرص های حاوی ترکیبات توامان ضدلخته و انعقاد، ضد فشارخون و کاهنده چربی خون وارد عرصه پزشکی شده، گفت: بیماران با استفاده از این تکنولوژی جدید، با تعداد قرص کمتر نتایج مشابه را دریافت می کنند.

مسعود قاسمی با اشاره به اینکه پنجمین همایش قلب و فناوری های نوین از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود، گفت: در این همایش آخرین دستاوردهای علمی شامل جدیدترین تکنولوژی ها و داروهای قلب و نیز پروتکل های درمان بیماری های قلبی ارائه می شود.

رئیس همایش قلب و فناوری های نوین با بیان اینکه مبحث مهمی دیگری نظیر آنفارکتوس حاد قلبی و درمان آن در همایش قلب و فناوری های نوین خواهیم داشت، گفت: بسیج امکانات بیمارستانی برای بیماران مبتلا به آنفارکتوس حاد از اقدامات موثری است که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید در این زمینه انجام دهد.

قاسمی افزود: بسیار مهم است که بیمار را در دقایق اول به امکانات پزشکی اورژانس و کت لب برسانند تا آنژیوپلاستی و سایر اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه مدت زمان مناسب برای نجات بیمار قلبی و رساندن وی به مرکز درمانی، بستگی به وضعیت بیمار دارد، گفت: ایده آل ترین زمان برای نجات بیمار کمتر از یک و نیم ساعت است، البته اگر شرایط بیمار مناسب باشد تا ۶ ساعت اول هم می توان نتایج مطلوبی دریافت کرد.

منبع : ايرنا

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *