بازدید این صفحه: 793

بیست و دومین کنگره بیماری های مغز و اعصاب فردا در تهران گشایش می یابد

تيتر

مغزو اعصاب،همايش،تهران،ارديبهشت copy

بیست و دومین کنگره بیماری های مغز و اعصاب ایران از فردا ۲۲تا ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور ۱۴ سخنران خارجی از کشورهای اتریش، آلمان، آمریکا، کانادا، ایتالیا و کویت در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

 دکتر سید مسعود نبوی دبیر بیست و دومین کنگره بیماری های مغزواعصاب ایران افزود: ارائه دوره های آموزشی برای متخصصان مغزو اعصاب و همچنین ارائه دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی در حیطه علوم اعصاب را دو رویکرد اصلی برگزاری کنگره است .

وی ادامه داد: هشت کارگاه آموزشی با موضوعات ام اس، صرع، بیماری های عصبی-عضلانی، اختلالات حرکتی، سردرد، دمانس، نوروفیزیولوژی و سونولوژی برای کنگره تدارک دیده شده است.

نبوی اضافه کرد:دو کارگاه عملی با موضوعات نوروسونولوژی و چگونگی بررسی عروق مغز و دیگری تزریق دارو برای کاهش سفتی عروق و ماهیچه ها در بیمارانی که سکته کرده اند و کارگاه تزریق سفتی عضلات و ماهیچه ها نیز در این کنگره برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سه پنل تحت عنوان ملاقات با زبدگان برای این کنگره برنامه ریزی شده است گفت: بررسی مسائل قانونی و اخلاقی بیماری های مغز و اعصاب، بیماری میاستنی گراو و بیماری های عروقی مغز موضوعات مورد بررسی در پنل ها هستند.

نبوی گفت :حدود صد مقاله به دفتر دبیرخانه کنگره ارسال شده است که ۱۰ تا ۱۵ مقاله برای سخنرانی انتخاب و بقیه به صورت پوستر ارائه می شوند.

دبیر بیست و دومین کنگره بیماری های مغزواعصاب ایران به طراحی مسابقه ای برای رزیدنت های نورولوژی نیز اشاره کرد و گفت: موضوع سوالات مسابقه فرهنگی، علمی و اجتماعی است و به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

وی اظهار کرد: این کنگره به صورت اصلی و سالانه انجمن متخصصان مغزواعصاب با همکاری جامعه نورولوژی کشور که در دانشگاه های علوم پزشکی مختلف حضور فعال دارند برگزار می شود.

منبع : ايرنا

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *