بازدید این صفحه: 1417

پیوند کبد در ایران به مرز دو هزار ۸۵۰ مورد رسید

تيتر

پيوند كبد،خبر،خبرجديد،اخبار روز دنيا،اخبارپزشكي،جديدترين هاي علم پزشكي،news,new news,good news,marizkhone,مريض خونه

دکتر سید علی ملک حسینی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از سال ۱۳۷۲ تاکنون پیوند کبد به عنون یکی از خدمات ارزشمند پزشکی و درمانی در سطح ایران انجام می شود.

وی بخش پیوند کبد بیمارستان نمازی شیراز را بزرگترین بخش پیوند کبد جهان دانست و اظهارکرد: در دو ماه آینده این تعداد پیوند به سه هزار پیوند کبد افزایش خواهد یافت.

ملک حسینی با اشاره به راه اندازی بخش پیوند کبد در کشورهای تاجیکستان، پاکستان و لبنان تصریح کرد: ارایه آموزش های لازم در این راستا با این کشورها و دیگر کشورها همچنان ادامه دارد.

ملک حسینی کنگره بین المللی خون در یاسوج را جای خودآزمایی و تبادل افکار دانست و عنوان کرد: باتوجه به حضور اندیشمندان از کشورهای مختلف جهان کنگره بین المللی خون یک مزیت مهم برای معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد به جهان است.

وی با بیان اینکه عصر امروز عصر رقابت علمی بین کشورهای جهان است ابراز داشت: کشوری که علم بیشتری یاد بگیرد و بهتر عمل کند برنده این رقابت خواهد بود.

وی تاکید کرد: برای پیشرفت در مجامع بین المللی باید اول بدانی، بخوانی و به آن عمل کنید تا بتوانید پیشرفت کنید.

کنگره چهار روزه بین المللی خون با حضور نمایندگان ۱۴ کشور و شرکت نمایندگان ۶۰ انجمن و موسسه داخلی و خارجی روز دوشنبه و با قرائت پیام آیت الله جوادی آملی در یاسوج آغاز شد.

منبع : ايرنا

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *