بازدید این صفحه: 724

پیشرفته ترین دستگاه تشخیص سرطان به بیمارستان کوثر شیراز اهدا شد

تيتر

دستگاه تشخيص سرطان،خبر،خبرجديد،اخبار روز دنيا،اخبارپزشكي،جديدترين هاي علم پزشكي،news,new news,good news,marizkhone,مريض خونه copy

حاج کاظم نصیری یکی از خیرین نیک اندیش استان فارس، پیشرفته ترین دستگاه تشخیص و درمان سرطان(Pet Scan) را با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال به بیمارستان کوثر شیراز اهدا کرد.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این خیر همچنین هزینه ساخت مرکز پت اسکن در بیمارستان کوثر شیراز را تامین کرده است.

وی اضافه کرد:بهره گیری از مرکز پت اسکن بیمارستان کوثر شیراز اقدامی ارزشمند در تشخیص زودهنگام سرطان و درمان این بیماری است و افزون بر این مرکز یاد شده می تواند به سایر استان ها نیز خدمات رسانی کند.

رامجردی افزود: بدون تردید متخصصان با استفاده از دستگاه پت اسکن می توانند با تشخیص بموقع سرطان و همچنین اقدام برای درمان سرطان های پیشرفته به تحول قابل توجهی در این زمینه دست یابند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس اضافه کرد:هم اینک بیمارانی که نیاز به بهره گیری از این دستگاه پیشرفته درمانی دارند به کشورهای دیگر سفر می کنند و این امر هزینه زیادی را به آنها تحمیل می کند.

رامجردی افزود:متاسفانه در سال های اخیر بیماری سرطان روند رو به رشدی در کشور داشته به گونه ای که سومین عامل مرگ و میر در کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد:حمایت هر چه بیشتر خیرین از عرصه سلامت می تواند در افزایش امکانات خدمات رسانی مراکز درمانی ، آموزش نیروهای کارآمد و پیشگیری از بیماری ها بسیار اثرگذار باشد.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *