بازدید این صفحه: 7109
بيمارستان بيستون-كرمانشاه-خصوصی -لیست بیمارستانهای استان کرمانشاه

بيمارستان بيستون كرمانشاه خصوصی

ضض

 

بيمارستان بيستون كرمانشاه خصوصی

بيمارستان بيستون كرمانشاه خصوصی /Bistoon Hospital-Kermanshah/Bimarestan Bistoon-Kermanshah

آدرس :‌ کرمانشاه ، بلوار کیهانشهر جنب شهرک رسالت ، بيمارستان خصوصي بيستون

تلفن : ۴ – ۸۳۲۱۷۰۱ ۰۸۳۱ 

وب سايت : www.bistoonhospital.com

فاکس : ۸۳۲۳۷۷۳ ۰۸۳۱

جهت ثبت شكايات كليك نماييد

 

 

بيمارستان بيستون-كرمانشاه-خصوصی

 

اين مركز درماني واقع در شهر کرمانشاه احداث و سرویس دهی پزشکی خود را از تاریخ ۲۱/۱/۷۸ شروع كرده و به عنوان یک مرکز پزشکی خصوصی در شهر کرمانشاه مجوز خود را از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دریافت نموده است.

در این بيمارستان کلیه رشته های تخصصی پزشکی و فوق تخصصی ارائه خدمیت می گردد که شامل:
جراحی عمومی،جراحی مغز و اعصاب،جراحی گوش و حلق و بینی، جراحی ارتوپدی و فوق تخصصی جراحی دست و اعصاب محیطی ، زنان و زایمان، جراحی چشم ، جراحی اورولوژی ،جراحی فوق تخصصی توراکس ، جراحی فوق تخصصی قلب و عروق ،جراحی فوق تخصصی چشم(شبکیه،پیوند قرنیه)،جراحی فوق تخصصی عروق ،داخلی عفونی کودکان و نوزادان ،اتکولوژی،سونوگرافی،اکوکاردیوگرافی،آنژیوگرافی،رادیولوژی ، آزمایشگاه ، پاتولوژی ، فیزیوتراپی، داروخانه میباشد.

بیمارستان بیستون یک بیمارستان ۲۱۵ تختخوابی و دارای حدود ۴۰۰ کارمند می باشد این بیمارستان دارای قابلیت های بالایی جهت سرویس دهی به بیماران سرپایی بیماران بستری و بیماران در بخش اورژانس میباشد.
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بیستون تحت عنوان بزرگترین بیمارستان خصوصی در غرب کشور و دارای ۲۱۵ تختخواب و ۲۹ تخت مراقبتهای ویژه شامل ۸ تخت جنرال، ۱۵ تخت جراحی قلب و ۶ تخت و ۱۵ اتاق عمل جراحی می باشد.

این بیمارستان به دلیل فعالیت ۱۳۶ پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته­های مختلف پزشکی و حضور پزشکان با سابقه و اعضاء هیئت علمی و کادر فنی مجرب و تجهیزات پزشکی مدرن آمادگی پذیرش بیماران از استان­های همجوار و کشورهای هم مرز را دارد.

در این بیمارستان سالانه به طور متوسط ۱۸۰۰۰ عمل جراحی انجام می­شود و با توجه به راه اندازی بخش فوق تخصصی جراحی قلب بالغ بر ۲۵۰ عمل جراحی قلب باز با ۹۸% موفقیت انجام گرفته است.

در این مرکز مواردی از اعمال جراحی توسط لاپاراسکوپ و یا با آنژیوگرافی توسط متخصصین Intervention رادیولوژی انجام می­گردد.بیمارستان بیستون توانایی انجام اعمال جراحی ماژور را دارا بوده و بیماران صعب العلاج از شهرستان­ها و استان­های همجوار به این مرکز ارجاع و توسط متخصصین مربوطه تحت درمان قرار گرفته و با توجه به حضور متخصصین به صورت مقیم و آنکال این بیمارستان آمادگی پذیرش بیماران ترومایی را دارد

بيمارستان بيستون كرمانشاه خصوصی

بيمارستان بيستون كرمانشاه خصوصی

بيمارستان بيستون كرمانشاه خصوصی  -لیست بیمارستانهای استان کرمانشاه

بيمارستان بيستون كرمانشاه خصوصی

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست بیمارستان های خصوصی استان کرمانشاه - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *