بازدید این صفحه: 1249
بیمارستان امام حسین کرمان رفسنجان -لیست بیمارستانهای استان کرمان

بیمارستان امام حسین کرمان رفسنجان

ضض

بیمارستان امام حسین کرمان رفسنجان

بیمارستان امام حسین کرمان رفسنجان   /Emam Hossein Hospital-Rafsanjan/Bimarestan Emam Hossein-Rafsanjan

 

بیمارستان امام حسین-کرمان-رفسنجان-خصوصی درحال ساخت است

—————————————————————————————————————

 

بهره برداری بخشی از بیمارستان امام حسین (ع) رفسنجان در سال جاری

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت : کلینیک سرپایی بیمارستان ۹۶ تخت خوابی امام حسین (ع) رفسنجان در سال جاری ۹۴ افتتاح خواهد شد.
دکتر علی راوری افزود : این بیمارستان توسط خانواده مرحوم نظری در دست احداث بود که در حال حاضر به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان واگذار شده است.

وی تصریح کرد : روند پیشرفت فیزیکی این بیمارستان ۶۰ درصد است که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و زمانبندی شده این بیمارستان تکمیل شود و در راستای ارائه خدمات درمانی به بیماران گام بزرگی برداشته شود.
راوری خاطرنشان کرد : کلینیک های سطح شهرستان جوابگو نیست و ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام حسین(ع) توسط خیر نظری، در زمینه جایگزینی این بیمارستان با بیمارستان مرادی و زایشگاه نیک نفس اقدامی مهم در عرصه ارائه خدمات درمانی به مردم خواهد بود.
وی در پایان اظهار داشت : اميدواريم بانيت خير خواهانه و سلامت‌محور مسئولان شهرستان شاهد حل مشكلات بهداشت و سلامت شهرستان و تلاش اين بزرگواران در راستاي تامين اعتبارات براي پيشبرد پروژه‌هاي بهداشتي و درماني در شهرستان باشيم.

————————————————–

وی از الویت های طرح تحول نظام سلامت را ساخت و تجهیز خانه های بهداشت عنوان کرد و گفت: با هدف حمایت از حاشیه نشینان و بخشی از اعتبارات به ساخت خانه بهداشت تعلق گرفته است که با احداث ۷ خانه بهداشت، کمبود شهرستان های رفسنجان و انار در این بخش برطرف خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

بیمارستان امام حسین کرمان رفسنجان -لیست بیمارستانهای استان کرمان

بیمارستان امام حسین کرمان رفسنجان

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست بیمارستان های خصوصی استان کرمان - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *