بازدید این صفحه: 3425
بیمارستان توحید بوشهر جم -لیست بیمارستانهای استان بوشهر

بیمارستان توحید بوشهر جم

ضض

بیمارستان توحید بوشهر جم

بیمارستان توحید بوشهر جم /Tohid Hospital-Gam/Bimarestan Tohid-Gam

آدرس : بوشهر ، شهرستان جم ، شهرك توحيد ، بيمارستان توحيدجم

تلفن : ۵-۷۶۲۳۰۰۳-۰۷۷۲

بیمارستان توحید-بوشهر-جم فاقد سايت معتبر مي باشد

 

 

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد: تجهیز پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم پس از بهره برداری از طرح بازسازی پلی کلینیک های تخصصی بیمارستان توحید جم بوشهر، تجهیز این مرکز به امکانات روز بهداشتی و درمانی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، مهرداد حسین زاده؛ رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اعلام این خبر افزود: با نصب تجهیزات پزشکی در ۱۲ مطب تخصصی پلی کلینیک و کلینیک تخصصی دندانپزشکی بیمارستان توحید جم، خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به لحاظ کمی و کیفی ارتقا می یابد.
وی یادآور شد: اخیرا با تکمیل طرح توسعه بیمارستان جم، پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید با ۱۲ مطب تخصصی و کلینیک تخصصی دندانپزشکی با ۶ واحد به بهره برداری رسیده است.
حسین زاده با بیان اینکه فضاهای تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان توحید جم به صورت چشمگیری گسترش یافته است، ادامه داد: تجهیزات پیشرفته پلی کلینیک یاد شده با کمک و همکاری سازمان منطقه ویژه پارس خریداری شده و با نصب این تجهیزات، خدمات رسانی به کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس و شهرستان جم در بخش ها و مطب های مختلف پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم آغاز می شود.
وی تصریح کرد: همچنین تجهیزات لازم برای واحد رادیولوژی و بخش تشخیصی پزشکی شامل اندوسکوپی، کولونوسکوپی، برونکوسکوپی، اسپیرومتری، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی و اندازه گیری تراکم استخوانی نیز تأمین شده است.
حسین زاده یادآور شد: هم اکنون بخش های بستری و سرپایی بیمارستان توحید جم از یکدیگر جدا شده و این وضعیت رضایت مراجعه کنندگان به هر دو بخش را به دلیل کاهش ازدحام و بهبود کیفیت خدمات رسانی، در پی داشته است

 

 

بیمارستان توحید بوشهر جم -لیست بیمارستانهای استان بوشهر

بیمارستان توحید بوشهر جم

 

 

 

فروش طرح گلدوزی
  1. فریدون مهدیزاده

    اماده جابجایی یا انتقالی از شهرستان فسا استان فارس به استان بوشهر را دارم ۰۹۳۸۰۰۳۸۱۴۴پرسنل تبصره ۳ مشغول در واحد تدارکات بیمارستان ولی عصر فسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *