بازدید این صفحه: 3089
بیمارستان زینبیه بوشهر دشتی -لیست بیمارستانهای استان بوشهر

بیمارستان زینبیه بوشهر دشتی خورموج

ضض

بیمارستان زینبیه بوشهر دشتی خورموج

بیمارستان زینبیه بوشهر دشتی خورموج  /Zeynabieh Hospital-Dashti/Bimarestan Zeynabieh-Dashti

آدرس : بوشهر ، شهرستان دشتی ، خورموج ، انتهای بلوار بسیج ،بيمارستان ۹۶تخت خوابی زينبيه خورموج

تلفن : ۶۲۲۶۹۳۱

بیمارستان زینبیه-بوشهر-دشتی فاقد سايت معتبر می باشد

 

منشور حقوق بیمار، بيمارستان زینبیه خورموج

۱ – بیمار حق دارد در اسرع وقت درمان و مراقبت مطلوب، موثر هــمراه بـا احتـرام کامل را بدون توجه به عوامل نژادی فرهنگی و مذهبی از گروه درمان انتظار داشته باشد.

۲- بیمار حق دارد محل بستری، پرستار و سایر اعضای گروه معالج را در صورت تمایل بشناسد.

۳- بیمـار حق دارد در خصوص مراحل تشخیص، درمـان و سیــر پیشـرفت بیمـاری خــود اطــلاعـات ضـروری را شخصاً و یا در صورت تمایل از طریق یکی از بستگان، از پزشک معــالـج درخـواسـت نماید به طوری که در فوریت های پزشکی، این امر نباید منجر به تاخیر در ادامه درمان یا تهدید جانی بیمار گردد.

۴- بیمـار حق دارد قبل از معاینات و اجرای درمان اطلاعـات ضـروری در خصـوص عوارض احتمالی و یا کـاربرد سـایر روش ها را در حد درک خود از پزشک معالج دریافت و در انتخاب شیوه نهایی درمان مشارکت نماید.

۵- بیمـار حـق دارد در صـورت تمـایل شخصـی و عدم تهدید سلامتی آحاد جامعه، طبق موازین قانونی رضایت شخصی خـود از خاتمه درمان را اعلام نموده و یا به دیگر مراکز درمانی مراجعه نماید.

۶- بیمار حق دارد جهت حفظ حریم شخصی خود از محرمانه ماندن پرونده پزشکی، نتایج معاینات و مشاوره های بالینی، جز در مواردی که بر اساس وظایف قانونی از گروه معالج استعلام صورت می گیرد، اطمینان حاصل نماید.

۷- بیمار حق دارد از رازداری پزشک و دیگر اعضای تیم معالج برخوردار باشد. لذا حضور بالینی افرادی که مستقیماً در رونـد درمان شرکت ندارند موکول به کسب اجازه بیمار خواهد بود.

۸- بیمــار حق دارد از دسترسی به پزشک معالج و دیگر اعضای اصلی گروه معالج در طول مدت بستری، انتقال و پس از ترخیص، اطمینان حاصل نماید.

۹- بیمار حق دارد با کسب اطلاع کامل از نوع فعالیت های آموزشی و پژوهشی بیمارستان که بر روند سلامتی و درمان او موثرند تمایل و رضایت شخصی خود به مشارکت درمانی را اعلام و یا در مراحل مختلف پژوهش از ادامه همکاری خودداری نماید.

۱۰- بیمــار حق دارد در صورت ضرورت اعزام و ادامه در سایر مراکز درمانی، قبلاً از مهارت گروه معالج، میزان تعـرفه هـا و پوشش بیمه ای خدمات در مرکز درمانی مقصد مطلع گردد.

 

 

 

 

بیمارستان زینبیه بوشهر دشتی خورموج  -لیست بیمارستانهای استان بوشهر

بیمارستان زینبیه بوشهر دشتی خورموج

 

فروش طرح گلدوزی
  1. امیدتنصر

    سلام ایا یک بیمارستان که مثلا تنها بیمارستان شهرستان هم میباشد نباید یک سایت معتبر داشته باشد که نام پزشکان و کلیه خدمات درمانی که در ان مرکز به مردم وبخصوص به مریضان داده میشود را اطلاع رسانی کند .
    بخصوص نوبت دهی که امروزه در همه مراکز کوچک وبزرگ درمانی وبیمارستانها ازطریق سایت ان مراکز درمانی وبیمارستانها ارائه میگردد صد افسوس وتاسف که این بیمارستان زینبیه شهرستان خورموج فاقد امکان دادن نوبت دهی اینترنتی باشد وتنها یک خط برای نوبت دادن مریضان میباشد که ان هم معمولا مشغول میباشد ویا نوبتها را اکثرا پرسنل وکادر بیمارستان برای دوست واشناها رزرو میکنند و سپس بمدت چند دقیقه تلفن نوبت دهی را ازاد میگذارند وپس ازان تا پایان وقت مقرر نوبت دهی تلفن را به حال اشغال در میاورند .لذا برای تسهیل به همنوعان وراحت بودن نوبت گرفتن نیاز مبرم به سایت و نوبتدهی اینترنتی میباشد .باتشکر.امید تنصر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *