بازدید این صفحه: 640
بیمارستان رسالت چهارمحال و بختیاری شهرکرد -لیست بیمارستانهای استان چهار محال بختیاری

بیمارستان رسالت چهارمحال و بختیاری شهرکرد

ضض

بیمارستان رسالت چهارمحال و بختیاری شهرکرد

بیمارستان رسالت چهارمحال و بختیاری شهرکرد /Resalat Hospital-Shahrkort/Bimarestan Resalat-Shahrkord

آدرس : چهار محال و بختياري ، شهرستان شهركرد ،‌ كيلومتر ۵ جاده شهركرد ، بيمارستان رسالت

تلفن : ۴۴۲۲۴۰۰-۰۳۸۱

بيمارستان فاقد سايت معتبر مي باشد

 

 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از احداث و تجهیز ۴۳ خانه بهداشت در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

حمید رئیسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با اجرای طرح تحول سلامت، اعتبارات بسیار خوبی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد قرار گرفت است، عنوان کرد: احداث و تجهیز ۴۳ خانه بهداشت از مهم‌ترین اقدامات به  این دانشگاه به شمار می‌رود که در سال گذشته طی پنج ماه انجام شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت و تعمیر اساسی ۲۰۰مرکز بهداشتی – درمانی، پایگاه بهداشتی هزینه شده است.

خرید ۵۰ یونیت دندانپزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی اذعان داشت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات دندانپزشکی در استان ازجمله خرید ۵۰ یونیت و وسایل دندانپزشکی هزینه شده است.

وی عنوان کرد: انجام مطالعات توسعه بیمارستان هاجر شهرکرد و رسالت، انجام مطالعات توسعه بیمارستان لردگان و سیدالشهدا فارسان و شروع احداث فاز توسعه ای بیمارستان کاشانی شهرکرد، شروع فاز توسعه ای بیمارستان لردگان و… از اقدامات مهم معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به شمار می‌رود.

حمید رئیسی با بیان اینکه طرح توسعه بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد آغازشده است، عنوان کرد: یک ساختمان سه‌طبقه در وسعت هفت هزار مترمربع با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان جلوی این بیمارستان ساخته می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه با اشاره به اینکه آغاز توسعه بیمارستان لردگان نیز از دیگر اقدامات انجام‌شده است، بیان کرد: توسعه این بیمارستان در وسعت شش هزار مترمربع با اعتبار ۹ میلیارد تومان در حال انجام است.

 

 

 

بیمارستان رسالت چهارمحال و بختیاری شهرکرد -لیست بیمارستانهای استان چهار محال بختیاری

بیمارستان رسالت چهارمحال و بختیاری شهرکرد

 

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *