بازدید این صفحه: 388
یائسگی,عادت ماهانه,تخمدان,واژینال,بلوغ,بارداری,حاملگی,زنان و زایمان,

مدیر اجرایی صندوق کودکان ملل متحد از توجه ویژه وزیر بهداشت به وضعیت کودکان در یمن قدردانی کرد

با ارسال نامه ای؛

  مدیر اجرایی صندوق کودکان ملل متحد از توجه ویژه وزیر بهداشت به وضعیت کودکان در یمن قدردانی کرد

 

در پي ارسال نامه وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به آقاي دكتر آنتوني ليك، مدير اجرايي صندوق كودكان ملل متحد در خصوص لزوم توجه به كودكان و خانواده ها در پي حملات به كشور يمن، دكتر آنتوني ليك از توجه ويژه وزیر بهداشت به وضعيت كودكان در يمن تشكر كرد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ دکتر لیک در این نامه با اظهار نگراني در مورد وضعيت كودكان در كشور يمن، خاطرنشان کرده است: اقدامات وسيعي جهت حمايت از كودكان در يمن انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: بيش از ۱٫۴ ميليون كودك در مناطق مورد تهاجم در يمن زندگي مي كنند به همين منظور ۱۰۰ نفر از پرسنل يونيسف به همراه نيرو هاي كمكي از جيبوتي و اردن در اين كشور مشغول امداد رساني مي باشند.

مدیر اجرایی صندوق کودکان ملل متحد افزود: يونيسف ۲۸۳ تن از امكانات پزشكي، بهداشتي و تغذيه اي از طريق دو پرواز هوايي و ۴ كشتي به كشور يمن ارسال كرده كه تاكنون ۷۲ هزار نفر از اين امكانات بهره مند شده اند.

وي ادامه داد: طي هفته هاي گذشته، يونيسف كمك هاي خود را در زمينه تامين آب سالم، سلامت، تغذيه، آموزش و حفاظت از كودكان را افزايش داده است. اقلامي نظير واكسن ها و مكمل هاي ريزمغذي و سوخت توسط اين سازمان به اين كشور ارسال شده است و همچنان اطلاع رساني مناسب به خانواده ها و كودكان در زمينه خطرات احتمالي نظير مواد عمل نشده انفجاري در حال انجام است.

وی در خاتمه اعلام داشت: هر چند كه ما در ارسال كمك هاي بشر دوستانه در كشور يمن كمك هاي لازم را انجام داده ايم، اما مي دانيم كه توجه و كمك بيشتري بايد به كودكان و خانواده ها در كشور يمن صورت پذيرد.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *