بازدید این صفحه: 5646
بیمارستان رازی سیستان و بلوچستان سراوان -لیست بیمارستانهای استان سیستان و بلوچستان

بیمارستان رازی سیستان و بلوچستان سراوان

بیمارستان رازی سیستان و بلوچستان سراوان

بیمارستان رازی سیستان و بلوچستان سراوان

بیمارستان رازی سیستان و بلوچستان سراوان /Razi Hospital-Saravan/Bimarestan Razi-Saravan

آدرس :‌ سيستان و بلوچستان ، شهرستان سراوان ، خيابان عدالت شمالي ، بيمارستان سراوان

تلفن : ۵۲۲۳۰۰۱-۰۵۴۸

وبلاگ بيمارستان :‌ razihospital.persianblog.ir

بیمارستان رازی-سیستان و بلوچستان-سراوان فاقد سايت معتبر مي باشد

 

دو دستگاه دیالیز توسط بنیاد امور بیماران خاص به بیمارستان رازی سراوان اهداء و در این بیمارستان نصب و راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر علی خواجه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه ۹ دستگاه دیالیز در این بیمارستان جهت ارائه خدمات نصب شده است گفـت: در شهرستان سراوان در حال حاضر ۵۰ بیمار جهت انجام دیالیز به بیمارستان مراجعه می کنند .

وی افزود: ارزش ریالی این دستگاه ها حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

 

بیمارستان رازی سیستان و بلوچستان سراوان -لیست بیمارستانهای استان سیستان و بلوچستان

بیمارستان رازی سیستان و بلوچستان سراوان

فروش طرح گلدوزی
  1. Hadi

    با سلام
    بیمارستان رازی یک بیمارستان قدیمی در شهر سراوان هست که در حال حاضر بیماران سه شهرستان مهرستان ،سیب و سوران و سراوان با توجه به کمبود تخت و فضای این بیمارستان از آن استفاده می کنند.در واقع با توجه به وسعت خود شهرستان و بخش های اطراف تنها برای داخل شهرستان سراوان نیز از تخت و امکانات کافی برخوردار نیست.و بدتر از همه صف شلوغ نوبت گرفتن کشیک اورژانس و کلینیک آن است که از یک پنجره یک وجبی هزاران نفر هجوم می برند و خلاصه بیمار پس از بستری شدن تا پایان بهبودش اگر زنده بماند فقط از بوی گند راهروهای بیمارستان رنج می برد.

    • هوشنگ بیجار

      سلام آقا هادی ممنونم از نظرت
      اما جمله ی آخر که در مورد راهروها نوشتی ، خدمت شما دوست عزیز عرض کنم که بنده یکی از نوکران مردم هستم که در این بیمارستان مشغول به کارم و مشکلات را از نزدیک میبینم ،راهروها روزانه سه بار شسته وضد عفونی میشن ولی از بس که مراجعه کننده زیاده نمیشه کیفیت خدمات را در حد مطلوب افزایش داد .تمام کارکنان بیمارستان باجان و دل کار میکنن ، شیفت هاشون سنگینه ،درکل میخوام بگم شلوغ ترین و در عین حال کم امکانات ترین بیمارستان کشور در نوع خودشه . اینها رو نوشتم چون خیلی از مردم عزیزمون فکر میکنن که مدیریت ظعیفه یا پرسنل به مراجعه کنندگان خوب خدمت نمیکنن .ولی اصلا این طور نیست . البته حق دارند که این طور فکر کنن .چون بنده قبل از اینکه در این بیمارستان مشغول به کار شم فکر میکردم بیمارستان به حال خودش رها شده و هیچ نظارتی صورت نمیگیرد اما وقتی همکاران خودمو میبینم که علیرغم خستگی شدید ناشی از کارفشرده و سنگین و گاها خارج از وظیفه و توانشان ،با تمام وجود به همنوعانشان خدمت میکنن و از کوچکترین کمکی به بیمار و همراهان دریغ نمیکنن ،بر خود لازم دانستم که سعی کنم برای مردم روشن کنم که نظارت و مدیریت مستمر به معنای واقعی صورت میگیرد . مدیریت سختی که باورکنید باکمترین امکانات در خیلی از موارد بیشترین بهره وری را داشته است .با تشکر از همه همشهریان گلم که کم توقع ترین و صبور ترین مردمان کشورم هستند.

  2. زهرا

    اره تجهیزات رو دیدم .تبریک واحسنت به شما که به فکر مردم هستیدوتشکر میکنم از سوسک ها وموشهای بیمارستان که ماروسرگرم میکنن.وتشکر میکنم ازپرسنل که فکر میکنن مانکنهای مد وتبلیغاتی هستن وبجای ادای وظیفه فقط بلدن خودنمایی کننن که ماسرگرم بشیم.احسنت به شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *