بازدید این صفحه: 3905
بیمارستان پیامبر اعظم-گلستان-گنبدکاووس -لیست بیمارستانهای استان گلستان

بیمارستان پیامبر اعظم گلستان گنبدکاووس

بیمارستان پیامبر اعظم گلستان گنبدکاووس

بیمارستان پیامبر اعظم گلستان گنبدکاووس

بیمارستان پیامبر اعظم-گلستان-گنبدکاووس

بیمارستان پیامبر اعظم گلستان گنبدکاووس /Payambar Hospital-Gonbad/Bimarestan Payambar-Gonbad

آدرس : گلستان ، شهرستان گنبدکاووس ، ابتدای جاده اینچه برون ، بيمارستان پيامبراعظم(ص)

تلفن : ۰۱۷۲۲۲۸۰۱۲۱

بيمارستان فاقد سايت معتبر مي باشد

—————————————————————————-

با حضور وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و استاندار گلستان؛ بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیامبراعظم گنبدکاووس افتتاح شد.

برای عملیات ساخت و تجهیز بیمارستان ۹۶ تختخوابی گنبدکاووس تاکنون مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است و برای تجهیز کامل آن به ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز می باشد.

هم اکنون بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس در برخی بخش ها از جمله اورژانس، داخلی، درمانگاه، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و درآینده نزدیک در بخش جراحی های عمومی به مردم این منطقه خدمات می دهد.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی گنبدکا ووس که عملیات اجرایی آن ازسال ۷۵ آغاز شد پس از ۱۰ سال توقف درسال ۸۵ مجدا عملیات ساخت آن ادامه یافت و هم اکنون به بهره برداری رسید.

با راه اندازی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) امکانات و بیماران بیمارستان شهدای این شهر به این بیمارستان منتقل و مکان فعلی این بیمارستان نیز به مرکز تخصصی و فوق تخصصی بیماری های سرطانی تبدیل خواهد شد.

به علت جمعیت بالا و موقعیت مرزی گنبدکاووس و نیز بهره مندی مردم شرق گلستان ازخدمات درمانی و بیمارستانی این شهرستان می طلبد نسبت به تسریع دراحداث بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی گنبدکاووس اقدام گردد.

گفتنی است گنبدکاووس با ۱۵۸ پزشک متخصص و فوق تخصص این ظرفیت را دارد که دانشگاه یا دانشکده پیراپزشکی در آن راه اندازی شود.

درآیین افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی گنبدکاووس علاوه بر هیات های همراه وزیر بهداشت و درمان و استاندار گلستان، امام جمعه، خیرین سلامت و نیز مسوولان گنبدکاووس حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

بیمارستان پیامبر اعظم-گلستان-گنبدکاووس -لیست بیمارستانهای استان گلستان

بیمارستان پیامبر اعظم-گلستان-گنبدکاووس

فروش طرح گلدوزی
  1. Azad azad

    با تشکر از این سایت.
    ما مردم شرق گلستان واقعا به خدمات درمانی این بیمارستان دلبسته ایم امیدوارم هرچه بیشتر تخصصی تر و کاملتر شود.این بیمارستان واقعا نعمتی است برای ما.درضمن اگرخود بیمارستان یک سایت معتبر اختصاصی داشته باشد خیلی عالی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *