بازدید این صفحه: 240
Cvocus sativus,Iriaceae,Crocus,Saffron,زعفران,قرص روکش دار,مريض خونه1234,marizkhone,Www.marizkhone.com,معرق ، خلط آور ، افزاينده قواي جنسي ،

ثبت ساعتی ۲۳ تولد و ۶ مرگ در تهران

مدیر کل ثبت احوال استان تهران با اعلام اینکه در سه ماهه اول امسال ۴۸۹۱۵ نوزاد در استان متولد شده گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل که تعداد ۴۵ هزار و ۷۲۳واقعه تولد بوده حدود ۷ درصد رشد داشته است.
محمد مهدی اعلایی در ادامه افزود: بر اساس آمار و اطلاعات جمعیتی استان در سه ماهه اول سال جاری تعداد۴۸ هزار و ۹۱۵ نوزاد در استان به دنیا آمده که بر این اساس به طور متوسط در هر ساعت تعداد ۲۳ نوزاد در استان تهران متولد می شود.
وی تصریح کرد: در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۲۵ هزار و ۱۴۴ نوزاد پسر ۲۳ هزار و ۷۷۱ نوزاد دختر متولد شده اند که برابر این آمار نسبت جنسی در استان ۱۰۷ می باشد. یعنی به ازای تولد هر۱۰۰ نوزاد دختر، ۱۰۷ نوزاد پسر متولد شده است.
براساس گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان تهران، اعلایی در مورد آمار فوت در سه ماهه اول سال جاری نیز گفت : در این مدت ۱۲ هزار و ۹۰۳ مورد فوت در استان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد۱۲ هزار و ۵۱۱واقعه فوت به ثبت رسیده بود به میزان ۳ درصد افزایش داشته است.
اعلایی با بیان اینکه از تعداد افراد فوت شده، ۷۱۹۵ واقعه برای مردان و ۵۷۰۸ واقعه برای زنان به ثبت رسیده، تصریح کرد : بر اساس این آمار ۵۵درصد فوت شدگان مرد و ۴۵ درصد زن می باشند و به طور متوسط در هرساعت ۶ واقعه فوت در استان تهران به ثبت می رسد.
منبع : مهر

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *