بازدید این صفحه: 2305

لیلا بلوکات سفیر سلامت جهانی ام اس

لیلا بلوکات متولد ۱۳۶۰ می باشد. وی مجرد و دارای دو خواهر و یک برادر است. او از سال ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسما وارد حرفه ی بازیگری شد.

پس از حضور موفق در سریال یوسف پیامبر در نقش نفرتی تی  بیشتر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید. او فوق العاده به ورزش علاقه مند است و فارغ التحصیل کارشناسی فرش است. او در کنار کار حرفه ای خود فعالیت های خیرخواهانه ای را در جهت حمایت ازبیماران به خصوص  کودکان بیمار انجام میدهد.

وی پس از سالها فعالیت های انسان دوستانه در حمایت از بیماران سرطانی ،ام اس ، سندروم داون، کودکان معلول ،کودکان یتیم و بدسرپرست سرانجام در روز جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ همزمان با روز بیماران ام اس طی مراسمی از وی تقدیر شد و لیلا بلوکات به عنوان  “سفیر سلامت جهانی ام اس ” منصوب شد.

وی تئاتر جدید خود را با حضور جمعی از مبتلایان به بیماری ام اس و تعدادی از هنرمندان آغاز کرد. در واقع افتتاحیه این نمایش روز شنبه بیست تیر در مجتمع کوروش و در سالن شماره هفت این مجتمع به حمایت از این بیماران مبتلا به ام اس  انجام شد.

این نمایش رام کردن مرد سرکش اثر نیل سایمون به کارگردانی بهرام تشکر می باشد.

در این نمایش علاوه بر لیلا بلوکات بازیگران خوبی چون حبیب دهقان نسب و فرزانه نشاط خواه و سام کبود وند و آذر سماواتی و بهرام تشکر نیز حضور دارند.
در این شب هنرمندانی همچون دانیال عبادی ، سیاوش خیرابی ، محسن افشانی ، مریم وطن پور (مجری تلویزیون و برنامه خاله قاصدک) ،امیر یوسف فیروزی (مجری تلویزیون) ، مهدی علیاری (عکاس و خبرنگار)، حسین فرحبخش و علی سرتیپی و سید ضیا هاشمی (تهیه کنند گان)، فضل الله احمدی (پیشکسوت رسانه) و احسان و سولماز برنامه ماه عسل و همچنین حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در کنار انجمن بیماری های ام اس و مدیران آن حضور داشتند.
همچنین در این شب رسما از سایت خیریه مهر لیلا نیز رو نمایی شد که مربوط به کارهای خیریه لیلا بلوکات می باشد.  بلوکات در پایان نمایش روی سن از حضور همه حاضرین از جمله مبتلایان به ام اس و هنرمندان تشکر فراوان کرد.

سایت موسسه خیریه مهر لیلا :    mehreleila.ir

ایمیل موسسه خیریه مهر لیلا : [email protected]

.

منبع : آرمانی نیوز – سایت خیریه مهر لیلا

.

لیلا یلوکات،خیریه مهر لیلا،اجرای نمایش رام کردن مرد سرکش،موسسه خیریه لیلا بلوکات،اجرای نمایش لیلا بلوکات در جمع بیمارا ام اس

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *