بازدید این صفحه: 474

متخصصین طب سنتی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به مراجعان مشاوره رایگان می دهند

حضور معاونت طب سنتی ایرانی- اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

  متخصصین طب سنتی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به مراجعان مشاوره رایگان می دهند

 

معاونت طب سنتی ایرانی- اسلامی برای سومین سال در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با بهره‌گیری از دست‌آوردهای حکمای طب سنتی که در مکتب اسلام و ایران آموزش دیده‌اند امسال نیز در بخش دانشگاهی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور یافت.

به گزارش وب دا؛ نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که امسال از سوم تا بیست و سوم تیرماه در باغ موزه‌ی دفاع مقدس برگزار می‌شود در بخش دانشگاهی و غرفه‌‌ی وزارت بهداشت، پذیرای علاقمندان علوم قرآنی در عرصه‌ی حفظ تندرستی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی با بهره‌گیری از معارف قرآنی است.

معاونت طب سنتی ایرانی- اسلامی با ارائه‌ تدابیر ویژه‌ای برای حفظ تندرستی و ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی، در طول این ایام از ساعت ۱۹ تا ۲۴ ، در بخش دانشگاهی و غرفه‌ی وزارت بهداشت با همکاری انجمن علمی طب سنتی و متخصصین طب سنتی پذیرای علاقمندان است.

ارائه مشاوره‌های رایگان توسط پزشک متخصص طب سنتی یکی از برترین برنامه‌های بخش دانشگاهی نمایشگاه است. همچنین با اختصاص بخشی ویژه به کودکان و برگزاری مسابقات نقاشی و اهداء کتاب‌های طب سنتی متناسب آنان، کودکان بیشماری هر شب از غرفه‌ی معاونت طب سنتی بازدید می‌کنند. برگزاری مسابقات و اهدای جایزه به سه نفر در هر شب نیز بخش مورد استقبال بازدید کنندگان است.

برنامه‌های معاونت طب سنتی شامل مشاوره رایگان تغذیه و اصول صحیح زندگی با بهره‌گیری از تدابیر طب سنتی، توزیع بروشورهایی با پیام‌های بهداشتی و زندگی سالم و تدابیر ماه رمضان، معرفی درمانگاه‌ها، پزشکان و کتاب‌های مورد تأیید طب سنتی، توزیع رایگان نشریه پیام تندرستی ویژه‌ی ماه مبارک رمضان، بخش کودکان و برگزاری مسابقات است.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *