بازدید این صفحه: 1678

آرسام محمودی پسر شهرام محمودی دیده به جهان گشود

شهرام محمودی ورزش والیبال را از سن ۹ سالگی و مسابقات بین مدارس شروع کرد واولین دستمزدش را در همان تیم با مبلغ ۲۵ هزار تومان در ۱۵ سالگی اش دریافت کرد.

سپس به عضویت تیم های نوجوانان و جوانان پیکان در آمد. برادرش بهنام محمودی بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران از مشوقین او بوده است و بنا به گفته ی خود شهرام ، برادرش راه را به او نشان میداده که چطور تمرین کند و از لحاظ تجربی و روانی همیشه کمک وی بوده است.

آرسام محمودی-بیوگرافی شهرام محمودی-پسر شهرام محمودی-همسر شهرام محمودی-2

او تاکنون در تیم های باشگاهی پیکان تهران، پتروشیمی ماهشهر، آلومینیوم هرمزگان، کاله ی آمل و متین ورامین عضویت داشته است.

اولین تیم سوپرلیگی شهرام محمودی تیم آیدانه ی چالدران یکی از سه نماینده آن روز های استان آذربایجان غربی بود که بعد ازآن هم در تیم های پیکان تهران، پتروشیمی ماهشهر، آلومینیوم هرمزگان وکاله ی آمل سابقه عضویت داشته است ؛ راهنما و مشوق وی در زندگی والیبالی اش برادرش، بهنام محمودی لژیونر سابق والیبال کشورمان بوده است و به گفته ی خود شهرام ، برادرش راه را به او نشان میداده است که چطور تمرین کند و از نظر تجربی و روانی نیز همواره کمک وی بوده است.

آرسام محمودی-بیوگرافی شهرام محمودی-پسر شهرام محمودی-همسر شهرام محمودی-3

شهرام محمودی در جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ از ستارگان تیم ملی ایران در این رقابت ها بود. محمودی در سال ۲۰۱۴ با متین ورامین به قهرمانی باشگاه های آسیا رسید و با درخشش خود به عنوان باارزش ترین بازیکن این رقابت ها انتخاب شد. و همچنین در مسابقات بین المللی بسیار زیبا درخشید.

سوگند خورشیدی همسر شهرام محمودی دیروز پس از انتظار نه ماهه خود پسرش ارسام را به دنیا آورد تا والیبالیست دیگری از خانواده محمودی پا به عرصه ی ورزش نهد .

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *