بازدید این صفحه: 372
,مريض خونه,درمانگاه,مراکز درماني ,بيمارستان,درمان,marizkhone,Www.marizkhone.com,ادرس بيمارستان,بيمارستانه,سردخانه,داروخانه,ادرس بيمارستان,تلفن بيمارستان,مشخصات بيمارستان,تاريخچه ي بيمارستان

پانزدهمین کنگره انجمن دندانپزشکی ترمیمی در آبان ماه برگزار خواهد شد

پانزدهمین کنگره انجمن متخصصان دندانپزشکی ترمیمی ایران با حضور سخنران داخلی و خارجی از ۱۹ تا ۲۲ آبان ماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

انجمن متخصصان دندان پزشکی ترمیمی ایران، دکتر پروین خادم دبیر اجرایی این کنگره با اعلام این خبر گفت:کنگره امسال با شعار ‘آفرینش لبخندی زیبا دراجتماع فاقد پوسیدگی’ در نظر گرفته شده است که به مقوله پیشگیری از پوسیدگی و حذف آن از دهان بیمار می پردازد.
وی ادامه داد:دراین کنگره متخصصان از روش های متنوع زیبایی، دهانی سالم و زیبا بهره مند خواهند شد و با برگزاری سخنرانی های علمی از شرکت کنندگان داخلی و خارجی آخرین یافته های علمی و آموزنده را به همراه جدیدترین و ارزنده ترین اطلاعات در این زمینه ارایه خواهندکرد.
خادم به محورهای این کنگره اشاره کرد و گفت:محورهای کنگره امسال موضوعاتی چون پرسلن لامینیت ، ترمیمی های زیبایی ، کامپوزیتی ، سفید سازی دندان ها ، ترمیم دندان های به شدت تخریب شده ، الکوژن ، ایمپلنت و … خواهد بود.
دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره انجمن متخصصان دندانپزشکی ترمیمی ایران اضافه کرد : در این کنگره کارگاه های چون لامینیت ، فایبرپست ، بلیچینگ ، اکلوژن برپا خواهد شد که گروهی از بهترین اساتید، مطالب کلینیکی را به دندانپزشکان علاقمند آموزش می دهند.
خادم با بیان اینکه برنامه پیش کنگره امسال بسیار استثنایی و خاص خواهد بود گفت: این برنامه از کلیه اساتید برجسته و صاحب سبک و تجربه در زمینه کراون های تمام سرامیک و پرسلین لامینیت از مرحله طرح درمان و انتخاب بیمار ، تراش ، قالب گیری ، ارتباط با لابراتوار و مراحل آن استفاده شده است.
به گفته وی امسال در دل کنگره پانزدهم و برای اولین بار یک گردهمایی ویژه برای دستیاران تخصصی رشته دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی طراحی شده است.

.

.

.

.

.

.

منبع : ایرنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *