بازدید این صفحه: 1284

دعوت الهام پاوه نژاد به چالش ۸=۱

روز قبل الهام پاوه نژاد عکسی را در صفحه ی رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرد که خالی از لطف نیست در آن اندکی درنگ کنیم و با روی باز به استقبال این پیشنهاد برویم .

سرکار خانم الهام پاوه نژاد از مردم خوب و مهربان ایران درخواست کوچکی مبنی بر قرار دادن تصویر کارت اهدای عضو در صفحه ی شخصی خودشان داشت و از کسانی که هنوز عضو این ارگان نیستند دعوت به عمل آوردند.

دعوت الهام پاوه نژاد به چالش ۸=۱

متن کامل پیام خانم پاوه نژاد:

الهام پاوه نژاد-اهدای عضو-اینستاگرام-بهار ارجمند-چالش 8=1-صفحه اهدا اعضا در اينستا-کارت اهدای عضو-مریض خونه-marizkhone-2
شهريور غريبي است!
بد مرا به چالش كشيده!
شايد سخت ترين شهريور در چند سال گذشته ام… اما تهِ دلم روشنه…
به جز استرس اجراي پيش رو انگار مدام در ازمونم...
بعد از مهر ورزي ديروز شما براي كمك به يك مادر، امروز معرفي حركت ديگه اي بر دوشم گذاشته شده كه خودم بعد از مرگ همكار نازنينمان” عسل بديعي” به آن آگاه شدم.. ديشب توسط دوست و همكار نازنينم بهار ارجمند به چالش ۸=۱ شدم…
گرچه خودم سه سال قبل تونستم در جشن ساليانه نفس كارت اهدا عضوم را بگيرم و از همان موقع هم ترويج اين انديشه را شروع كردم اما امروز به يُمن اينستا و مخاطبين بيشتر مي خوام بدون به چالش كشيده شدن، به اين حركت بزرگ انساني ملحق بشين... صفحه اهدا عضو را فالو و در جريان اخبار ان قرار بگيريد…اميد كه هميشه سلامت باشين و نيازي به استفاده از اين كارت نباشه… احساس عجيبي است هربار كيف پولم را كه باز مي كنم اين كارت به من سلام مي كند!

پي نوشت: هر كس كارت اهدا دارد با عكسي مشابه بالا در صفحه خود به اشتراك بگذارد. مي تونين به سايت اهدا هم بريد و ثبت نام بفرماييد و در اينستا صفحه اهدا اعضا را فالو و تگ بفرماييد.. هشتك مربوطه را هم فراموش نكنيد!

/مریض خونه/

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *