بازدید این صفحه: 626
قزوین-راه اهن-تصادف های جاده ای-راه اهن استان قزوین-

برخورد قطار مسافربری با یک دستگاه خودرو در استان قزوین

به گزارش مریض خونه و به نقل از خبر گزاری مهر،معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین از برخورد قطار مسافربری با یک دستگاه خودرو در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا رضایی در این باره اظهارداشت: شب گذشته ساعت ۲۰ و ۵ دقیقه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه برخورد قطار مسافربری تهران ـ تبریز در کیلومتر ۱۲۹ خطوط ریلی شهر شریفیه شهرستان البرز، بلافاصله عوامل پلیس راه‌آهن و آتش‌نشانی به محل اعزام شد.

برخورد قطار مسافربری با یک دستگاه خودرو در استان قزوین

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند، یک قطار که از سمت تهران به تبریز در حرکت بوده با یک دستگاه خودروی پاترول برخورد کرده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: خودروی پاترول به علت عدم استفاده از گذرگاه، ورود غیرمجاز به حریم ریلی، متوقف شدن روی ریل راه‌آهن و عدم توانایی در خارج کردن خودرو منجر به این حادثه و توقف ۳۵ دقیقه‌ای قطار مسافربری شد.

رضایی تصریح کرد: راننده و دو سرنشین خودروی پاترول به محض رویت قطار سریعاً از خودرو پیاده شده و از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کنند.

وی یادآورشد: به استناد ماده قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، به شعاع ۱۷ متر از وسط ریل، حریم راه‌آهن شناخته شده و در صورت ورود انسان، وسایل نقلیه، احشام و غیره اداره راه مقصر نیست.

/مریض خونه/

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *