بازدید این صفحه: 764
طرح همسفره

طرح همسفره

امکان مشارکت در طرح خیریه همسفره که با هدف رفع سوء تغذیه کودکان زیر ۶ سال ایران زمین اجرا می شود، از طریق سامانه #۷۲۴* برای همگان فراهم گردید.

طرح همسفره

سایت : hamsofreh.ir

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سِپ)، در این طرح خیر کمیته امداد امام خمینی (ره) درصدد است تا با حمایت اقشار مختلف مردم مواد اولیه مورد نیاز کودکان که توسط وزارت بهداشت از رفع سوء تغذیه کودکان نیازمند ایران زمینشناسایی شده‌اند را تامین کند.

مردم نیکوکار می توانند با شماره گیری کد #۲۲۲۲*۷۲۴* و انتخاب یکی از راه های پرداخت نقدی یا سبد، همسفره کودکان نیازمند ایرانی شوند. در روش پرداخت نقدی مبالغ دلخواه جهت کمک به این طرح خیر قابل پرداخت خواهد بود و در روش سبد، هر خیر امکان انتخاب چند سبد غذایی که هر سبد هزینه ماهانه ۷۰۰هزار ریال ویژه یک کودک است را، خواهد داشت.

همچنین علاقه مندان با مراجعه به سایت hamsofreh.ir نیز علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به صورت اینترنتی مبلغ مورد نظر خور را واریز نمایند.

لازم به ذکر است درحال حاضر بیش از ۴۰۰ هزار کودک زیر شش سال به خاطر توان مالی کم خانواده ها در تامین مواد غذایی دارای سوتغذیه هستند که این امر مانع پیشرفت ذهنی و جسمی آنان می شود.

/مریض خونه/

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *