بازدید این صفحه: 659

تظاهرات اعتراضی علیه بی کفایتی آل سعود پس از اقامه نماز جمعه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه‌ای فراخوان و دعوت عمومی برای شرکت در تظاهراتی در پی حادثه فجیع منا را بعد از نماز جمعه امروز اعلام کرد.

تظاهرات اعتراضی علیه بی کفایتی آل سعود پس از اقامه نماز جمعه

 متن این اطلاعیه به شرح زیر است: ملت داغدار و عزادار، شهید پرور و سلحشور ایران اسلامی، امروز؛ جمعه در تمامی میعادگاه های نماز جمعه در سراسر کشور با حضوری حماسی، پر شور و گسترده ، “مرگ آل سعودی”، این رژیم خبیث و بی کفایت را فریاد خواهند کرد.

این مراسم در تهران نیز پس از اقامه نماز پر صلابت جمعه از دانشگاه تهران در دو مسیر ، یکی از درب اصلی دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب و دیگری از درب شرقی دانشگاه ( درب طالقانی ) به سمت میدان فلسطین با حضور امت خداجو و انقلابی و نمازگزان نماز جمعه برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بخشی از این اطلاعیه آورده است: فاجعه‌ی دلخراش و مصیبت‌ بار دیروز در”منی” که در آن جمع کثیری از ضیوف‌ الرحمان و مومنانِ مهاجرالی‌الله از کشورهای مختلف، جان باختند ، اندوهی بس بزرگ در جهان اسلام پدید آورده و عید مسلمانان را عزا کرد.

دیروز و همزمان با عید سعید قربان ، شاهد بودیم که میلیونها زائر بیت الله الحرام با لباس احرام مشغول انجام اعمال حج بوده و در مسیر رمی جمرات در منا ، با بی تدبیری نیروهای انتظامی امنیتی و پلیس سعودی در اقدام به بستن برخی از راه ها بدون هماهنگی قبلی و اعلام عمومی و تدبیر برای مسیرهای جایگزین ، و در اقدامی کاملا مشکوک و قابل بررسی امنیتی ، باعث ازدحام و خفگی و مرگ ومیر، بیش از ۱۳۰۰ زائردرحال احرام بیت الله الحرام و زخمی شدن بیش از ۲۰۰۰ نفر شدند.

در این حادثه دلخراش، نیز تعداد ۱۳۱ زائر هموطن ایرانی درحال احرام و پاک از گناهان نیز به دیار باقی و دیدار حق شتافتند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه خود آورده است:امروزه رژیم بی کفایت و متزلزل آل سعود به عنوان خائن الحرمین شناخته شده که از صنعا تا منا مسلمانان را می کشد و با کمک های مالی و غیره خود با دلارهای کثیف خود از راه فروش نفت به رژیم تروریست پرور صهیونیستی خوش خدمتی می کند، که در این میان بایستی مسلمانان جهان و “امت بزرگ رسول الله” با ید واحد و یکپارچه خود ، با تمام توان حرمین شرفین و آئین و مناسک حج ابراهیمی و جان و مال و آبروی مسلمانان را از چنگال این رژیم مزدور صهیونیست ها و دست نشانده غرب نجات دهند. این حادثۀ هولناک و فاجعه دلخراش زنگ خطر برای جهان اسلام و زنگ پایان عمر و سقوط رژیم مزدور و مسلمان کش آل سعود را به صدا در آورد .

/مریض خونه/

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *