بازدید این صفحه: 1781

گزارش تصویری مزایده فروش ماشین علی کریمی

گزارش تصویری مزایده فروش ماشین علی کریمی

خودروی پیکان استیشن گوجه ای رنگ اولین اتومبیل علی کریمی در یک مراسم حراجی در شهر مشهد با دو باب مغازه به اندازه ۵۰۸ میلیون تومان معاوضه شد.

به گزارش “مریض خونه”، در این مراسم خیریه که با حضور علی کریمی و تنی چند از هنرمندان و بازیگران سینما برگزار شد به پیکان خاطره انگیز علی کریمی چوب حراج زده شده که یک خریدار متمول مشهدی این خودرو را با دو باب مغازه در اطراف حرم به قیمت ۵۰۸ میلیون تومان معاوضه کرد.
این ماشین از آنجا مشهور است که علی کریمی بارها در مصاحبه هایش از آن به عنوان اولین مرکب زندگی نام برده است. کریمی با این ماشین فاصله بین فردیس کرج تا ورزشگاه کارگران محل تمرینات پرسپولیس در اواسط دهه ۷۰ را طی می کرده است. این خودروی است به نشانه روزهای فقر کریمی که البته حالا یکی از متمول ترین فوتبالیست های ایران محسوب می شود.
تصاویر این مراسم را که از سوی خبرگزاری مهر مخابره شده تماشا کنید:

پیکان-اولین اتومبیل علی کریمی-مزایده فروش ماشین-علی کریمی-مزایده-پیکان علی کریمی-مریض خونه-marizkhone-5 پیکان-اولین اتومبیل علی کریمی-مزایده فروش ماشین-علی کریمی-مزایده-پیکان علی کریمی-مریض خونه-marizkhone-4 پیکان-اولین اتومبیل علی کریمی-مزایده فروش ماشین-علی کریمی-مزایده-پیکان علی کریمی-مریض خونه-marizkhone-3 پیکان-اولین اتومبیل علی کریمی-مزایده فروش ماشین-علی کریمی-مزایده-پیکان علی کریمی-مریض خونه-marizkhone-2

/مریض خونه/

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *